اخبار

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۴۱۷

حمایت مالی بانک رفاه  از دانشگاه علوم پزشکی بابل 

در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، بانک رفاه از دانشگاه علوم پزشکی بابل حمایت مالی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، طی مراسمی، مدیر امور شعب استان مازندران هدایای بانک رفاه را برای خرید چهار دستگاه دیالیز به رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل اهدا کرد. در این مراسم رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن قدردانی از بانک رفاه گفت: این بانک در حوزه سلامت و ارایه خدمات به کادر درمانی گام‌های مهمی برداشته است که امیدواریم در سایه افزایش این همکاری بتوانیم خدمات بهتر و مناسب‌تری به شهروندان مازندرانی ارایه دهیم.

شاپور محمدی رییس پژوهشکده پولی و بانکی شد

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر همتی، رییس‌کل این بانک طی حکمی، دکتر شاپور محمدی، رییس سابق سازمان بورس را به سمت رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی منصوب کرد. به گزارش «تعادل»، پس از تغییر رییس سازمان بورس اوراق بهادار و انتخاب قالیباف اصل به عنوان رییس بورس، شاپور محمدی رییس سابق بورس اکنون به عنوان رییس پژوهشکده پولی و بانکی انتخاب شده و به جمع مدیران بانک مرکزی پیوسته است.

 واریز وام یک میلیونی  ۲۴ ساعت بعد از اعلام لیست 

پیرو انتشار اخباری مبنی بر واریز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته است. فهرست متقاضیان وام یک میلیون تومانی کرونایی تحویل بانک مرکزی شده است. تنظیم فهرست متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق فرمت درخواستی بانک‌ها از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام و فهرست مذکور روز چهارشنبه تحویل بانک مرکزی شد ‌سازمان هدفمندی یارانه‌ها پس از دریافت فهرست متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به تنظیم این فهرست مطابق فرمت درخواستی بانک‌ها اقدام کند.به منظور تسریع در اقدام، این تنظیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و فهرست مذکور ساعت ۱۰ صبح تحویل بانک مرکزی شد. بانک مرکزی نیز اعلام کرده که طبق توافق انجام شده پس از تحویل لیست مذکور، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می‌کند.

 

ارسال نظر