اخبار

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۹۰۹

دلجویی وزیر تعاون ازخانواده کارمند بانک رفاه

دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانواده کارمند مرحوم بانک رفاه دلجویی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در پی درگذشت مرحوم محمد حسین کاظمی از کارکنان بانک رفاه استان قم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی تماس تلفنی، با خانواده آن مرحوم اظهار همدردی کرد.

آغاز جشنواره بزرگ قرض‌الحسنه بانک رفاه

 سی و چهارمین جشنواره بزرگ قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران با اعلام جوایز بزرگ این دوره آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، 15 قطعه سکه تمام بهار آزادی به 159 برنده خوش شانس، 159 کمک هزینه خرید واحد مسکونی 800 میلیون ریالی، 259 کمک هزینه خرید خودرو تولید داخل 400 میلیون ریالی و 1059 کمک هزینه خرید صنایع دستی 10 میلیون ریالی از جمله جوایز بزرگ این دوره از قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران است. بر اساس این گزارش، آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی 98.12.28 می‌باشد. گفتنی است، شرکت در قرعه کشی جوایز قرض‌الحسنه پس انداز منوط به حفظ حداقل موجودی 500 هزار ریال طی 90 روز متوالی از تاریخ 98.1.1 تا پایان وقت اداری 99.3.27 (90 روز بعد از تاریخ آخرین مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی)، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی (500 هزار ریال) در روز برگزاری قرعه‌کشی و دارا بودن حساب‌های با کد ملی معتبر است.

 نرم‌افزار جدید موبایلی رمزساز رفاه

بانک رفاه در راستای گسترش خدمات الکترونیک، بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، نرم‌افزار جدید موبایلی رمزساز رفاه (Refah OTP) مبتنی بر سیستم عامل iOS را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات الکترونیک به ویژه رمز پویا و افزایش رضایت مندی آنها، نرم افزار جدید موبایلی رمزساز رفاه مبتنی بر سیستم عامل iOS را از 26 بهمن ماه سال جاری روی سایت فروشگاهی اینترنتی سیبچه منتشر شد. بر اساس این گزارش، امکان تعیین فیلد رمز دوم یک‌بار مصرف (5 تا 9 رقم) به دلخواه مشتری، نمایش مدت زمان اعتبار حداکثر 120 ثانیه برای رمز تولید شده جهت انجام تراکنش، امکان به روز رسانی نرم افزار رفاه به درخواست کاربر از منوی تنظیمات و امکان تعریف الگو برای ورود به نرم افزار رمزساز رفاه از قابلیت‌های این نرم افزار است. شایان ذکر است، مشتریانی که تمایل به تغییر رمز تولید شده دارند، باید نسبت به غیر فعال‌سازی کارت از طریق خودپرداز و حذف آن از رمزساز رفاه اقدام و سپس مجدداً کارت را از طریق خودپرداز فعال و از مسیر گزینه اضافه کردن کارت در رمز ساز رفاه با لحاظ طول رمز دلخواه، ثبت کنند.  همچنین ضروری است، برای صحت رمزهای تولید شده، تاریخ و زمان تنظیمات گوشی تلفن همراه با تاریخ و زمان اپراتور تلفن همراه همسان‌سازی شده باشد.

 نرخ حق‌الوکاله بانک رفاه کارگران در سال 99

نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک رفاه کارگران در سال 99 اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر این اساس، نرخ حق‌الوکاله دریافتی بانک رفاه کارگران از سپرده‌گذاران، حداکثر 3 درصد تعیین شده است. حق‌الوکاله مبلغی است که بانک‌ها در چارچوب بانکداری اسلامی و بدون ربا در قبال به کارگیری منابع سپرده‌گذاران می‌توانند از آنها دریافت کنند. لازم به ذکر است، نرخ حق‌الوکاله این بانک در سال گذشته نیز حداکثر 3 درصد بود.

مقابله با ویروس کرونا در شرکت‌های پرداخت

با توجه به افزایش نگرانی‌ها شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت‌های پرداخت و فناوری اطلاعات بانکی اقداماتی را برای مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت کارکنان اجرایی کردند. به گزارش ایبِنا، شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان در کشور باعث شد تا سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در راستای مقابه با ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و حراست از سلامت کارکنان را در دستور کار قرار دهند؛ در همین زمینه نیز شرکت‌های پرداخت و فناوری اطلاعات که تعداد زیادی نیروی متخصص دارند اقداماتی مهم را انجام دادند تا بتوانند ضمن حفاظت از سلامتی کارکنان، در شبکه پرداخت و بانکی و اجرای پروژه‌ها و سامانه‌های در حال توسعه مشکلی ایجاد نشود. از جمله اقدامات انجام شده شده در شرکت‌های بانکی و پرداخت باید به کاهش ساعات کاری نهایتا تا ساعت ۱۴، اجرای دور کاری حداکثری و استفاده از کمترین میزان نیرو در داخل شرکت، مرخصی با حقوق برای تمامی افراد دارای شرایط خاص یا علائم ویروس کرونا، هماهنگی جلسات از طریق دور کاری یا در پشت میز محل کار با تماس‌های تصویری اشاره داشت که نکته مهمی برای جلوگیری از ابتلا و تماس با افراد آلوده به شمار می‌رود.

 

ارسال نظر