اخبار

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۵۵۱۱۲

پیشرفت ساخت مدرسه توسط ‌پاسارگاد در خوزستان

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، عملیات ساخت 4 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان خوزستان را آغاز کرده‌بود که با پیشرفت بسیار خوبی در حال پیگیری است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، به دنبال وقوع حادثه سیل در برخی از مناطق کشور، بانک‌پاسارگاد برنامه اساسی خود در سال جاری را مشارکت در ساخت مدرسه در این نواحی و اختصاص بودجه تبلیغاتی بانک به این امر خطیر، اعلام کرد. به دنبال این تصمیم، عملیات ساخت چند مدرسه در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان آغاز شد که با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط و انجام بررسی‌های دقیق، عملیات ساخت 4 مدرسه در استان خوزستان، شهرستان‌ شوش (روستاهای ذبیددبات، خشه سلمان سردال، مالک‌اشتر) و شهرستان الوان را آغاز کرده است که با توجه به پیشرفت بیش از 55 درصدی برخی از پروژه‌ها و سرعت اجرای عملیات ساخت، به زودی آماده بهره‌برداری خواهند شد.

گفتنی است تشکیل ستاد پشتیبانی پس از وقوع حادثه، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی بانک و اهدای کمک نقدی به مبلغ 10 میلیارد ریال به هم‌میهنان سیل‌زده، ارسال لوازم خانگی و... بخش دیگری از کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است.

خدمات بانک صادرات ایران در ایام اربعین تکمیل شد

خدمات متنوع بانک صادرات ایران به زائران اربعین با ارایه انواع خدمات بانکی و رفاهی در استان‌های مرزی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، ارایه خدمات مختلف ارزی، بانکی و رفاهی به زائران اربعین حسینی با عرضه دینار عراق، تجهیز خودپردازهای ثابت و سیار در مناطق مرزی، ارایه خدمات در شعب کشیک، برپایی موکب و ارایه مهمانسرا و پارکینگ خدمات رسانی به زائران را در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچنان ادامه دارد.

صرافی سپهر بانک صادرات ایران به عنوان یکی از صرافی‌های بانکی مورد اعتماد بانک مرکزی، در شعبه مرکزی تهران و شهرهای یزد، اصفهان وشیراز به متقاضیان ١٢٥ هزار دینار یا سایر ارزها معادل ١٠٠ یورو عرضه می‌کند.

در همین راستا، ٣٩٥ خودپرداز ثابت با افزایش سقف برداشت نقدی روزانه تا ٥ میلیون ریال در استان‌های مرزی تجهیز شده که٢٥٢ دستگاه در استان خوزستان، ١٠٣ دستگاه در استان کرمانشاه و ٤٠ دستگاه در استان ایلام آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

چهار شعبه کشیک بانک نیز شامل شعبه سعدی شهر ایلام، شعبه مهران، شعبه مرکزی کرمانشاه و شعبه قصرشیرین در ایام اربعین انواع خدمات بانکی را به زائران ارایه خواهند داد.

تجهیز شش خودپرداز سیار شامل دو دستگاه در مرز شلمچه، دو دستگاه در مرز خسروی و دو دستگاه در مرز مهران در دستور کار بانک صادرات ایران قرار گرفته است.

موکب‌های خدمات‌رسانی مستقیم بانک به زائران با عرضه اقلام غذایی و رفاهی برپا شده‌اند. این موکب‌ها در مرز مهران و در مسیر جاده کربلا در شهر بیستون با عنوان موکب شهدای بانک صادرات ایران و در مرز شلمچه با عنوان موکب حضرت رقیه(ع) پذیرای زائران اربعین هستند.

وجود دو واحد مهمانسرا و پارکینگ در شهر مهران نیز به این ظرفیت اضافه شده که همزمان با ارایه خدمات بانکی در شعبه کشیک این شهر، آماده خدمت‌رسانی به مسافران اربعین است.

بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند

بر اساس آمارهای منتشره رسمی، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» به عنوان سومین صنعت بزرگ بازار سهام از نظر ارزش معاملات معرفی شدند. به گزارش ایبِنا، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اسامی بزرگ‌ترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات را در پایان شهریور سال ۹۸ معرفی کرد که «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم بزرگ‌ترین صنعت در بازار سرمایه قرار دارند. نگاهی به جزییات آمار عملکرد صنایع حاضر در بازار سهام نشان می‌دهد که صنعت «اوراق تامین مالی» با ۸۵ هزار و۹۱۲ میلیارد ریال درپایان شهریور۹۸ درصدر بزرگ‌ترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاد. از سویی دیگر، صنعت «صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله» با ۷۸ هزار و۶۵۹ میلیارد ریال و «فلزات اساسی» با ۵۳هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. همچنین «گروه خودرو و ساخت قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری، محصولات شیمیایی، مواد و محصولات دارویی، سرمایه‌گذاری‌ها، محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و استخراج کانه‌های فلزی» در مکان‌های چهارم تا دهم بزرگ‌ترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند. بر اساس این گزارش، «فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه و ابزار پزشکی، اپتیکی و اندازه‌گیری» در رتبه‌های انتهایی این جدول ایستادند.

 

ارسال نظر