ضرورت تقویت فرهنگ بیمه‌های اختیاری

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۰۰۱

رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر رشد صنعت بیمه در کشور محسوس است، اما هنوز جای کار دارد و باید فرهنگ استفاده از پوشش بیمه‌های اختیاری را در سطح جامعه تقویت کنیم. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در آیین تکریم دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران و معارفه سیدمحمد کریمی، ضمن اعلام این مطلب افزود: بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران و تمامی ارکان صنعت دست به دست هم می‌دهند تا شرایط صنعت بیمه در مثلث پولی و مالی کشور مستحکم‌تر شود. رییس کل بیمه مرکزی که در جمع اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران سخن می‌گفت، از سال‌های پیش رو به عنوان فرصتی برای توسعه و رشد صنعت بیمه در کشور یاد کرد. وی از اعتماد مردم به صنعت بیمه به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه این صنعت یاد کرد و گفت: در کنار ضرورت این اعتماد‌سازی، میزان رضایتمندی مردم ارزشمندترین محصول صنعت به شمار می‌رود.

رییس شورای عالی بیمه از قانون تاسیس بیمه مرکزی و همچنین قوانین صنعت به عنوان مترقی‌ترین قوانین موجود یاد کرد و گفت: سندیکا جزو معدود تشکل‌های صنفی به شمار می‌رود که در قانون به آن اشاره شده و این استقلال از نشانه‌های هوشمندی قانونگذاران است.

سلیمانی گفت: انتخابات سندیکای بیمه گران ایران به عنوان یکی از دموکراتیک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات در سطح کشور مطرح شده که وظیفه خود می‌دانم به اعضای شورای عمومی سندیکا و منتخب آن تبریک بگویم.

 

ارسال نظر