اخبار

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۶۱

اهدای نشان  «داوود رشیدی»  با حمایت بانک صادرات

سومین دوره اهدای نشان «داوود رشیدی» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار و این نشان ویژه به هنرمندان برگزیده اهدا می‌شود به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مراسم سومین دوره اهدای نشان «داوود رشیدی» چهره ماندگار سینما و تئاتر ایران روز پنج‌شنبه هفتم شهریور با حمایت بانک صادرات ایران در بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود. در این دوره از مراسم سالانه اهدای نشان «داوود رشیدی» که با عنوان «پرده سینما؛ تصاویر ماندگار» برگزار می‌شود، بنا است یک هنرمند در عرصه سینما، یک هنرمند در عرصه ادبیات و شعر و یک بانوی هنرمند درعرصه تئاتر به عنوان نفرات برگزیده، انتخاب شده و نشان ویژه «داوود رشیدی» به آنها اهدا شود. بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و حمایت از فرهنگ و ارزش‌های ریشه‌دار کشور، نقش ویژه‌ای در حمایت از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، همکاری با خانه کتاب و اهالی فرهنگ و هنر را در دستور کار قرار داده است.

بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم

 بانک رفاه با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ ریالی و ارزی که در اختیار دارد و به دلیل ماهیت سهامداری آن و ارتباط نزدیک با سازمان تأمین اجتماعی، در خدمت و همراه حوزه سلامت و پزشکان کشور قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تأمین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارایه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور بانک رفاه توانسته است در قالب طرح مهر سلامت به جامعه پزشکان با شرایط ویژه تسهیلات مالی تخصیص دهد. بر اساس سیاست‌های اولویت‌دار بانک، این بنگاه اقتصادی همچنان حمایت‌های خود را از جامعه پزشکی انجام می‌دهد و در کنار این طبقه اجتماعی ایستاده است. این بانک تاکنون با طرح‌های سپیدان 1 و 2 و همچنین طرح مهر سلامت و ... در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارایه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصص، جراحان، دندانپزشکان متخصص و عمومی، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست‌ها، پزشکان عمومی و دامپزشک، دکتر‌های متخصص داروسازی، کارشناسان رشته‌های مرتبط با پزشکی اعم از فیزیوتراپیست، سونوگرافیست، اپتومتریست و ... که دارای حساب نزد بانک بوده یا نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کنند تسهیلات ارایه می‌دهد. بانک رفاه به‌ عنوان یک بانک اجتماعی به تمام بخش‌های کشور خدمات ارایه می‌دهد، اما حوزه سلامت شریک راهبردی این بانک محسوب می‌شود و در اولویت برنامه‌ها و اقدامات قرار دارد. درحال حاضر بسیاری از تأمین‌کنندگان و واردکنندگان دارو و تجهیزات بیمارستانی خدمات ارزی خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، ضمن اینکه این بانک در تمامی زمینه‌های خدمات بانکی فعال است.

درج عنوان «وابسته به بانک سپه» در تابلو بانک‌های ادغامی

براساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، ۵ بانک نظامی ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام بانک سپه در تابلو شعب خود هستند که این اقدام از سوی این بانک‌ها آغاز شده و درج عنوان «وابسته به بانک سپه» در تابلو بانک‌های ادغامی الزامی است.

به گزارش ایبِنا، موضوع ادغام بانک‌ها از اواخر سال گذشته مطرح شد که به گفته کارشناسان و صاحب نظران پولی و بانکی، پاسخی به چالش‌های پیش رو نظام بانکی و راهکاری برای مقابله با آنها است. ادغام بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر اقدامی بی‌سابقه در تاریخ نظام بانکی کشور خواهد بود. فرآیند ادغام بانک‌های یادشده در بانک سپه بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و بر اساس برنامه‌ای جامع، هماهنگ و موثر در مسیر اصلاح نظام بانکی کشور و ساماندهی بازار پول در حال انجام است. طبق برنامه در نظر گرفته شده قرار است که در ابتدا تابلوی تمامی شعب این بانک‌ها به نام بانک سپه تغییر کند تا در سال‌های آینده به مرور زمان تعدادی از این شعبه‌ها تعطیل شوند و تعداد شعب به تدریج کاهش یابد. بر همین اساس، طبق تازه‌ترین تصمیم کمیته ادغام بانک‌ها، الصاق برچسب “وابستگی به بانک سپه “ در دستور کار بانک‌های انصار، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه کوثر قرار گرفته و آنها ملزم هستند تا اوایل شهریور این برچسب را در زیر تابلوها و پشت شیشه تمام شعب خود نصب کنند. شعب این پنج بانک برچسبی با عنوان «وابسته به بانک سپه» را در تابلوهای خود الصاق کرده‌اند که می‌توان این اقدام را گامی جدید در پروسه ادغام این بانک‌ها تلقی کرد. طبق اعلام بانک مرکزی، مراحل ادغام با نظارت کامل و با دقت در حال پیشرفت است و رییس کل بانک مرکزی نیز شخصا مراحل کار را پیگیری می‌کند تا هیچ‌گونه وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به مشتریان این موسسات و بانک‌ها ایجاد نشود. همچنین حق و حقوق سهامداران و سپرده‌گذاران با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و ادغام تا پله آخر به صورت کاملاً کنترل شده و تحت نظارت بانک مرکزی پیش خواهد رفت. از سویی نمایندگان بانک سپه در واحدهای ادغام شونده مستقر شده و کلیه امور طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است.

 

ارسال نظر