اخبار

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۰:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۶۷۸

طرح سپرده طلایی بانک رفاه تمدید شد

در راستای تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری و با هدف جلب رضایت عموم مشتریان، مهلت زمانی پرداخت تسهیلات در قالب طرح " سپرده طلایی" بانک رفاه تا پایان اسفند ماه سال 1398 تمدید شد.

گفتنی است، در این طرح، تمامی اشخاص حقیقی که نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت طلایی رفاه اقدام کنند، ضمن بهره مندی از سود علی الحساب، امکان اخذ تسهیلات به نام خود و یا بستگان درجه یک ایشان (شامل: پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) در قبال توثیق سپرده بلند مدت طلایی را خواهند داشت. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی وپاسخگویی بانک رفاه (فراد) به شماره تلفن 8525-021 تماس حاصل کنند.

 

   توصیه‌های امنیتی پیشگیری از برداشت‌های غیر مجاز

پیرو سلسله هشدارهای قبلی، بانک رفاه کارگران به منظور پیشگیری از جرایم و کلاهبرداری های سایبری و رایانه ای هشدار داد.

بر اساس تجارب و سوابق کسب شده در سنوات قبل، رعایت نکات امنیتی زیر مورد تاکید است:

کاربران گرامی در حفظ نام کاربری و رمز عبور اینترنتی و کارت های بانکی خود، نهایت دقت را معمول کرده و برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، از ارائه این اطلاعات به سایر افراد به ویژه افشای آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خودداری کنند. تغییر رمزهای عبور سامانه های بانکداری الکترونیکی نظیر: موبایل بانک، بانکداری اینترنتی، کارت های بانکی و نظایر آن به صورت دوره‌ای توصیه و تاکید می شود. از انتخاب رمزهای عبور تکراری در سامانه های مندرج در بند 2، اجتناب کرده و حتی الامکان گذر واژه های انتخابی، ترکیبی از اعداد، سمبل ها و حروف لاتین کوچک و بزرگ باشد. همچنین استفاده از رمزهای یکبار مصرف، راهکاری مناسب برای جلوگیری از جرایم بانکی و برداشت‌های غیر مجاز است. مشتریان گرامی، در مواجهه با کلاهبردارانی که با استفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی نظیر سایت های جعلی و ... ، درصدد سوء استفاده از اعتماد افراد و متقاعد کردن آنها به فاش کردن اطلاعات و ... هستند، مراقب و هوشیار باشند.

مشتریان محترم به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به قسمت توصیه های امنیتی در پورتال بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه کنند.

 

   بازدید عضو هیات مدیره از مناطق سیل‌زده مازندران

 در پی وقوع سیل اخیر در استان مازندران فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره بانک رفاه و هیات همراه از مناطق سیل زده این استان بازدید کردند. عضو هیات مدیره، مدیر امور ناحیه 2 و رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه ضمن حضور در مناطق سیل زده شهرستان های سیمرغ و زیرآب، از منازل مسکونی هموطنان آسیب دیده بازدید و با آنها به گفت و گو پرداختند. فرخ نژاد در این بازدید با ابراز تأسف از سیل اخیر در برخی از استان های کشور اظهار داشت: بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، با اختصاص بودجه در قالب تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به کمک هموطنان آسیب دیده شتافته است.

وی همچنین در دیدار با مسئولان شعب این استان خواستار همکاری لازم با سیل زدگان به منظور رفع مشکلات آنان شد.

   نرخ حق الوکاله سال 98 اعلام شد

نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه‌گذاری بانک رفاه کارگران در سال 98 اعلام شد.  بر این اساس، نرخ حق الوکاله دریافتی بانک رفاه کارگران از سپرده گذاران، حداکثر 3 درصد تعیین شده است. لازم به ذکر است، نرخ حق الوکاله این بانک در سال گذشته نیز معادل 3 درصد بود. حق‌الوکاله مبلغی است که بانک ها در چارچوب بانکداری اسلامی و بدون ربا در قبال به کارگیری منابع سپرده‌گذاران می توانند از آنها دریافت کنند.

46 میلیارد ریال کمک‌های اهدایی نزد بانک رفاه

هموطنان شریف و خیرین خدا جو با جاری شدن سیلاب در برخی از استان‌های کشور، هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زدند و از طریق درگاه‌های مختلف بانک رفاه، بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک‌های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل‌های اخیر اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در پی سیلاب‌های اخیر، هموطنان شریف در اقصی نقاط کشور عزیزمان با روحیه همدلی و همبستگی مثال زدنی خود، از روزهای آغازین رخداد سیل در برخی از استان‌های کشور از طریق شماره حساب 99999900 یا شماره کارت 5894631850259730 به نام سازمان هلال احمر نزد بانک رفاه کارگران تا 26 فروردین ماه بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک‌های نقدی خود را به هموطنان آسیب‌دیده از سیل‌های اخیر اهدا کردند که این کمک‌ها از طریق سازمان هلال احمر در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

کارکنان خیر و متعهد بانک رفاه کارگران نیز برای همراهی هر چه بیشتر با آلام مردم سیل زده کشور، خالصانه با اهدای کمک‌های نقدی خود بیش از 3 میلیارد و 192 میلیون ریال به هموطنان سیل زده اهدا کردند .

 

ارسال نظر