اخبار

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۸۹۷

اعلام ساعت کار شعب بانک پاسارگاد

ساعت کار شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در روزهای پایانی سال 97 و تعطیلات نوروز اعلام شد

بانک پاسارگاد، ساعت کار واحدهای خود را در روزهای پایانی سال 1397 و تعطیلات نوروز سال 1398 اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، کلیه‌ شعبه‌های بانک در تهران و شهرستان‌ها از تاریخ 18 اسفند تا 27 اسفند سال جاری، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:3۰ تا16:30 و در روز پنج‌شنبه مورخ 23 اسفند، از ساعت۷:30 تا ۱۲:۳۰ آماده‌ ارایه انواع خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود. شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در روز 28 اسفند سال جاری نیز از ساعت 7:30 تا 14:30 خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌کنند.

همچنین شعبه‌‌های منتخب بانک‌پاسارگاد در روزهای 3 و 4 فروردین سال 1398 از ساعت 9 صبح الی 13 مفتوح و آماده‌ی خدمات‌رسانی به مشتریان هستند. مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ ، آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

برگزاری ششمین جلسه رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان

ششمین نشست رییس کل بانک مرکزی با اقتصاددانان عصر دیروز در بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ در این جلسه که صاحبنظران اقتصادی از طیف‌های مختلف در آن حضور داشتند؛ در ابتدا رییس کل اهم موضوعات و تدابیر بانک مرکزی را در یک ماهه اخیر تشریح کرد و سپس اقتصاددانان به بیان دیدگاه‌ها و ارایه راهکارهای تخصصی خود پرداختند.اساتید حاضر در جلسه پس از طرح موضوعات مختلف، بر لزوم پیشبرد الگوی واحد اقتصادی برای کامیابی هرچه بیشتر در مسائل پیش روی بانک مرکزی تاکید کردند. اهمیت ثبات در بازار ارز، مدیریت بازار با چند نرخ ارز، نحوه تخصیص ارز به کالاهای ضروری، نرخ سود سپرده‌های بانک‌ها و ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، در این جلسه نحوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به صورت ویژه مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت و صاحبنظران نظرات خود را به صورت جداگانه در این خصوص مطرح کردند.

‌پاسارگاد در بین 500  برند برتر بانکی دنیا در سال 2019

طبق اعلام نشریه معتبر بنکر (The Banker)، بار دیگر بانک‌‌پاسارگاد به عنوان تنها بانک ایرانی بین 500 برند برتر بانکی دنیا در سال 2019 با اخذ رتبه 256 انتخاب شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در این رتبه‌بندی که سالانه توسط نشریه بنکر (The Banker) و موسسه معتبر برند فایننس (Brand Finance) صورت می‌گیرد، برای ارزش‌گذاری برند بانک‌ها از روش تنزیل جریان ورودی آتی دارایی‌های فکری و برند (Royalties) جهت محاسبه ارزش خالص فعلی آن‌ (Net Present Value) استفاده می‌شود. بر این اساس بانک‌پاسارگاد موفق شد به جهت عملکرد درخشان خویش در سال‌های گذشته، در زمره 500 برند برتر بانکی جهان قرار گیرد. پیش از این نیز بانک‌‌پاسارگاد در سال 2015 و در اولین سال حضور خود در این رتبه‌بندی طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از طرف این نشریه موفق شد در رتبه 328 بین 500 برند برتر بانکی دنیا قرار گیرد. در سال 2017 این بانک علاوه بر اخذ رتبه 175 بین 500 برند برتر بانکی دنیا، به‌ عنوان تنها بانک ایرانی در میان 10 برند برتر بانکی خاورمیانه نیز انتخاب شد. در سال 2018 بانک‌پاسارگاد به عنوان 166امین برند بانکی برتر جهان بین 500 برند برتر بانکی دنیا قرار گرفت.بانک‌‌پاسارگاد طبق ارزیابی‌های موسسه بنکر، در سال‌های 2010، 2012، 2013، 2014، 2015 و 2016 میلادی موفق به کسب عنوان بانک سال (Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران شد. همچنین بانک پاسارگاد توسط این موسسه در سال‌های 2013، 2014، 2015، 2016 و 2017 میلادی، به عنوان بانک برتر اسلامی (Islamic Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

پاسخ به ابهام برگزار نشدن مجامع بانک‌ها قبل از ادغام

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس‌جمهور تاکید کرد که ادغام ۵ بانک وابسته به نیروی‌های مسلح با مصوبه شورای عالی هماهنگی‌ اقتصادی سران قوا کلید خورده است.

لعیا جنیدی در گفت‌وگو با ایبِنا در پاسخ به ابهام مطرح شده از سوی برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه ادغام ۵ بانک انصار، مهر اقتصاد، قوامین، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه با توجه به اینکه مجامع این بانک‌ها برگزار نشده و این موضوع در آن به تصویب نرسیده، اظهار داشت: مفروض بانک مرکزی در ادغام بانک‌ها این است که اصل اختیار این موضوع را به نحو موقت از مصوبه شورای عالی هماهنگی‌ اقتصادی سران قوا گرفته است.وی گفت: مفروض بانک مرکزی این است که اصل اختیار خود را به عنوان اختیارات اعطایی و برای یک دوره موقت از تصمیم شورای عالی هماهنگی‌ اقتصادی سران قوا دارد.معاون رییس‌جمهور ادامه داد: مصوبه شورای عالی هماهنگی‌ اقتصادی سران قوا به بانک مرکزی اختیاراتی را برای انجام اصلاحات بانکی داده که شامل ادغام بانک‌ها نیز می‌شود.

 

ارسال نظر