اخبار

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۷۲۲

 بیمه البرز چهل و نهمین شرکت برتر کشور شناخته شد

 براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، شرکت بیمه البرز امسال نیز در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه 49 قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، این شرکت پیش از این نیز طی چند سال گذشته در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار داشت . این گزارش حاکی است شرکت بیمه البرز با فروش 25 هزار و 367 میلیارد ریالی، پرشی هفت پله‌ای داشت و رتبه خود را از 56 به 49 رساند. شرکت بیمه البرز سال گذشته نیز در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال ماقبل آن در رتبه 56 قرار گرفت. بنا بر این گزارش، شرکت بیمه البرز طی سال‌های ۱۳۹۳ تا 1396 در مجموع توانسته است در میان یکصد شرکت برتر 49 پله صعود کند و رتبه خود را از ۹۸ به 49 برساند. این گزارش حاکی است، سازمان مدیریت صنعتی برای بیستمین سال متوالی، فهرست شرکت‌های برتر کشور را براساس سال مالی 1396 اعلام کرد . در ارزیابی شرکت‌های بیمه، درآمد بیمه‌ای و درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به عنوان شاخص‌های مورد استفاده در نظر گرفته شده است.

بانک آینده؛ رتبه هشتم در بین صد شرکت برتر ایران

 سازمان مدیریت صنعتی ایران، از سال 1377، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله (100- IMI) انجام داده این رتبه‌بندی، با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و بررسی مستندات مربوط ضمن ترسیم فضای روشن‌تر از اقتصاد کشور، شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار و سلامت مالی و اقتصادی بنگاه‌های بزرگ کشور را ارایه می‌دهد. در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال 1397، بانک آینده موفق شد مانند سال 1396، براساس روند رشد چهار ساله اخیر مجدداً به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ایران، انتخاب شود. مضافا اینکه از نظر شاخص میزان فروش و درآمد، به رتبه هشتم (8) در سال جاری ارتقا یافته و همچنین از نظر شاخص ارزش افزوده (سهم بانک از تولید ملی و میزان اثرگذاری آن در اقتصاد کشور)، رتبه چهارم (4) را در بین صد شرکت برتر ایران، کسب کند. در مراسمی که به همین منظور توسط سازمان مدیریت صنعتی، در روز دوشنبه به تاریخ 08/11/1397 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای ج.ا.ایران، با حضور جمعی از مسوولان و مدیران شرکت‌های برتر برگزار شد لوح و تندیس مربوط به بانک آینده، اهدا شد.

استقبال کم‌نظیر مشتریان از بسته حمایتی ویژه پاسارگاد

بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی در بانک پاسارگاد که در راستای کمک به افزایش تولید، اشتغال‌زایی و رشد و شکوفایی صنایع داخلی ارایه‌ شده است، مورد استقبال چشمگیر مشتریان قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: یکی از طرح‌های ارایه‌شده در بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد، اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌ مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) است. این طرح مورد استقبال بسیار خوب فعالان اقتصادی قرار گرفته است به‌طوری‌که اعطای این تسهیلات، در 10 ماهه نخست سال جاری، نسبت به پایان سال گذشته با رشدی در حدود 2 هزار درصد در تعداد پرونده و رشدی در حدود 2200 درصد در مبلغ مواجه شده است.وی در خصوص میزان استقبال از طرح صدور انواع ضمانتنامه‌های بانکی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خدمات بانک پاسارگاد به مشتریان خود، صدور انواع ضمانتنامه‌های بانکی است که موجب تسهیل در مبادلات اقتصادی و تجاری می‌شود. در این بانک انواع ضمانتنامه‌های پیمانکاری اعم از شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام‌کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان، انواع ضمانتنامه‌های تعهد پرداخت اعم از گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی و سایر ضمانتنامه‌ها، با شرایط آسان و سریع برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صادر می‌شود. تعداد پرونده‌های مربوط به صدور این ضمانتنامه‌ها در 10 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال گذشته، رشدی در حدود 65 درصد و به لحاظ مبلغ، رشدی در حدود 95 درصد داشته است. مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به گشایش اعتبار اسنادی داخلی به عنوان سومین طرح در بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد با ارایه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن ایجاد اعتماد میان طرفین قرارداد، کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند. خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار، از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌کنند. این طرح نیز در 10 ماه نخست سال 1397 در مقایسه با پایان سال گذشته، با رشدی در حدود 120 درصد در تعداد پرونده و 410 درصدی در مبلغ، مورد استقبال چشمگیر فعالان اقتصادی قرار گرفت.

گفتنی است شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان است.

 

ارسال نظر