اخبار

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۱۴۵

هزینه تبلیغات و سررسید پاسارگاد برای بازسازی زلزله‌

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، همچون سال گذشته، هزینه‌ی چاپ سررسید و تهیه هدایای تبلیغاتی را به بازسازی مناطق زلزله‌زده کشور و کمک به مناطق محروم اختصاص می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک‌ ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با توجه به رویکرد خود نسبت به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به اهمیت بازسازی مناطق زلزله‌زده و همچنین لزوم کمک به مناطق محروم و آسیب‌دیده‌ی کشور، همچون سال گذشته هزینه چاپ سررسید و تهیه اقلام و هدایای تبلیغاتی را به این امر اختصاص می‌دهد و با این اقدام ارزشمند، گامی مؤثر در راستای کمک به هم‌میهنان آسیب‌دیده و آبادانی کشور برخواهد داشت.  مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به سایر اقدامات این بانک در راستای کمک به مناطق زلز‌له‌زده و همچنین مناطق محروم کشور تأکید کرد: پیش از این نیز بانک و گروه مالی پاسارگاد با بهره‌مندی از امکانات خود و همچنین کمک‌های مردمی اقدامات مثبتی در مناطق آسیب‌دیده انجام داده‌اند. استقرار و تجهیز مرکز درمانی صحرایی مجهز به20 تخت بستری و ارائه خدمات 24 ساعته شامل ویزیت، آزمایشگاه، سونوگرافی و توزیع دارو به صورت رایگان در منطقه ازگله کرمانشاه، تهیه و توزیع  تعداد 10 هزار تخته پتو در مناطق مختلف زلزله‌زده، خرید 600 چادر اسکان موقت و توزیع آن در سطح روستاهای زلزله‌زده، تهیه و تحویل 22 چادر امدادی در ابعاد بزرگ، تهیه و تحویل 64 چادر اسکان، اعزام 6 تیم‌ روانشناسی خبره به منظور ارائه خدمات مشاوره به بازماندگان، به‌ویژه کودکان مناطق زلزله‌زده، ارائه خدمات ویزیت سیار به همراه توزیع دارو و اقلام بهداشتی، ارسال میزان قابل‌توجهی نایلون به منظور پوشاندن و حفاظت از چادرها در برابر بارش برف و باران، خرید و استقرار 4 عدد کانکس سرویس بهداشتی سیار، اهدای 2 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ... از جمله اقدامات بانک‌پاسارگاد است.  رفیعی در پایان به سایر اقدامات بانک‌پاسارگاد از جمله ساخت مدارس، کتابخانه، بیمارستان و مراکز بهداشت در سایر مناطق و استان‌های محروم کشور اشاره کرد.

پرداخت سود متناسب با ماهیت سپرده‌ها از امروز

معاون اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که از امروز پرداخت سود سپرده توسط نظام بانکی متناسب با ماهیت سپرده‌ها انجام می‌شود. به گزارش تعادل، پیمان قربانی در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به تصمیمات در نظر گرفته شده در خصوص پرداخت سود سپرده به صورت ماهانه به مشتریان سیستم بانکی، گفت: پرداخت سود سپرده به صورت ماهانه بازگشت به رویه قبلی است و پرداخت سود سپرده متناسب با ماهیت سپرده‌ها انجام می‌شود. معاون اقتصادی بانک مرکزی تاکید کرد: سپرده‌های کوتاه‌مدت از سیالیت بیشتری نسبت به سپرده‌های بلندمدت برخوردار است و این در حالی است که در روش قبل سود سپرده بر اساس حداقل موجودی در هر روز محاسبه می‌شد که این روند به محاسبه سود سپرده در هر ماه تغییر کرده است. وی افزود: در صورتی که مشتریان سیستم بانکی تمایل به دریافت سود بالاتر دارند، می‌توانند از محصولات بانک‌ها در قالب سپرده‌های سرمایه‌گذاری یکساله و به صورت بلندمدت استفاده کنند. طبق بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر تغییر معیار پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی از روزشمار به ماه‌شمار، از روز یکم بهمن، محاسـبه سهم سود علی‌الحساب سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی تغییر کرد.

 

 

ارسال نظر