اخبار

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۹۷۴

سهمانی:  توسعه سازمانی با روابط عمومی فعال ایجاد می‌شود

مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی- تخصصی روابط عمومی ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است.  به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان ها با قدردانی از مسئولان و پیشکسوتان پیشین روابط عمومی و همچنین عملکرد و دستاوردهای این حوزه اظهار داشت: حوزه روابط عمومی باید با افزایش بهره‌وری و انجام اقدامات ارزش آفرین و همچنین بهره‌گیری از زیر ساخت ها و کانال های ارتباطی در اختیار خود بتواند در خدمت اهداف کلان سازمان باشد، البته تاکنون اقدامات ارزشمندی از سوی این حوزه صورت گرفته است. مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: روابط عمومی با بهره گیری از ابزارها، زیر ساخت ها و تخصص خود می تواند زمینه ساز اعتماد عمومی باشد و روابط عمومی این بانک الحمدالله با اقدامات اثربخش مسئولان و کارگزاران پیشین و همچنین تلاش و کوشش مطلوب مسئولان کنونی توانسته جایگاه شایسته ای در درون و بیرون سازمان کسب کند.  وی در ادامه به تشریح عملکرد کلان بانک در سطح جامعه پرداخت و گفت: خداوند را شاکریم که بانک رفاه به حدی از بلوغ رسیده است که در افکار عمومی حضور مستمر و گسترده دارد. به نمایش گذاشتن عملکرد بانک در رسانه های مختلف و حضور اثر بخش آن در عرصه اجتماعی نشان دهنده این است که سازمان به بلوغ و تکامل رسیده و خود را در مقابل ذی نفعان پاسخگو می داند. دکتر سهمانی با اشاره به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک در سطح جامعه و تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه خاطر نشان ساخت: سازمان های بزرگ و تأثیرگذار همچون نظام بانکی باید برای سعادت و سلامت جامعه پیرامون خود بخشی از سود خود را به تعهدات اجتماعی اختصاص دهند.

حمایت اینستاگرامی از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

صدها دوستدار و فعال محیط زیست در اقدامی خودجوش با مراجعه به صفحه اینستاگرام بانک ملت، از تصمیم این بانک مبنی بر عدم چاپ سررسید نامه حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در پی اعلام توقف چاپ سررسید نامه سال ۱۳۹۸ از سوی بانک ملت صدها کاربر حامی محیط زیست در پاسخ به دعوت مجمع فعالان زیست محیطی جهان (EAFWorld) به صفحه اینستاگرام این بانک مراجعه کردند و با کامنت، لایک و پیام مستقیم (دایرکت) تصمیم بانک ملت را ستودند.

براساس این گزارش صفحه اینستاگرام مجمع فعالان زیست محیطی جهان که قریب به ۵۱ هزار دنبال کننده (فالوور) دارد با اعلام فراخوانی، از دوستداران محیط زیست خواست با گذاشتن کامنت قلب، از بانک ملت بخاطر توقف چاپ سررسید و حفاظت از جنگل ها تشکر کنند.

صابریان مدیر کل روابط عمومی بانک ملت با اعلام این مطلب، از همه کاربرانی که با درج کامنت، لایک و پیام دایرکت از این اقدام حمایت کردند قدردانی و اظهار امیدواری کرد این تصمیم بانک ملت در حفظ محیط زیست، پرهیز از هزینه های غیرضروری و کاهش مصرف کاغذ موثر واقع شود.

صفحه رسمی بانک ملت در اینستاگرام با نام کاربریbankmellat.officialنیز در واکنش به این اقدام خودجوش و مردمی، از کاربران و دست اندرکاران مجمع فعالان محیط زیست تشکر کرد.

مجمع فعالان زیست محیطی یکی از بزرگ ترین شبکه های زیست محیطی مردم نهاد (NGO) در ایران است که در تمام استان ها و شهرهای کشور اعضای داوطلب فعال دارد.

نکاتی پیرامون راننده‌محور شدن بیمه شخص ثالث

راننده‌محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه‌نامه برای هر راننده نبوده و کماکان این بیمه برای وسیله نقلیه صادر خواهد شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، رییس کل بیمه مرکزی با بیان این نکته گفت: بر این اساس بیمه‌نامه شخص ثالث صرفا برای خودرو صادر می‌شود و به هیچ‌وجه چند بیمه‌نامه برای یک وسیله نقلیه صادر نمی‌شودکه دراین طرح ویژگی‌های راننده یا رانندگان وسیله نقلیه مانند مشخصات و سوابق شخصی و بیمه‌ای در تعیین حق‌بیمه و ارزیابی ریسک بیمه‌گذار دخیل خواهد بود. سلیمانی افزود: در حال حاضر سوابق بیمه‌ای راننده در محاسبه حق‌بیمه اعمال می‌گردد به نحوی که طبق آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث، رانندگانی که خسارتی دریافت نکرده باشد، سالانه مشمول تخفیف در حق‌بیمه می‌شوند که این تخفیف در صورت عدم ایجاد خسارت در سال‌های آینده تا ۷۰ درصد افزایش می‌یابد. وی تصریح کرد: با توجه به تکالیف قانونی مربوط مصرح در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب ۱۳۹۵ طی سال‌های اخیر برخی از عوامل مربوط به ویژگی راننده را در ارزیابی ریسک و تعیین حق‌بیمه و تخفیف یا اضافه نرخ لحاظ کرده و مقررات مربوط را به شرکت‌های بیمه ابلاغ کرده است. به عنوان نمونه در حال حاضر   رانندگان که در سوابق خود نمرات منفی یا تخلفات حادثه‌ساز داشته و در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت شده باشند، به تناسب حق‌بیمه آنها افزایش می‌یابد.

 

ارسال نظر