اخبار

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۷۸۰

تمدید عضویت بانک آینده در انجمن بانکداران آسیا

عضویت بانک آینده، در انجمن بانکداران آسیا و اقیانوسیه، تمدید شد. بانک آینده، با هدف تعامل بهینه با بانک‌های پیشتاز و استفاده از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های بانک‌های برجسته حوزه آسیا و اقیانوسیه، از سال 1395 (2016 میلادی)، به انجمن بانکداران آسیا پیوسته است. انجمن بانکداران آسیا؛ با عضویت بیش از 120 بانک معتبر از کشورهای مختلف، از جمله: ایران، بزرگ‌ترین نهاد تخصصی غیردولتی بانکی در حوزه آسیا و اقیانوسیه است که برقراری تعامل و ارتباط بین آنها در بهبود ارتباطات و تسهیل روابط دولت‌ها موثر خواهد بود. عضویت در این انجمن، ضمن ایجاد بستری برای تبادل دیدگاه‌های اعضا در خصوص پیشرفت‌های جاری در صنعت بانکداری، زمینه‌ساز توسعه روابط و همکاری‌های بین بانک‌های عضو و بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی در عرصه فعالیت‌ها نیز به شمار می‌رود.

ساخت مدارس و خانه بهداشت با حمایت بانک انصار

به همت بانک انصار دو مدرسه در روستاهای خونیک‌بازشهر درمیان و لخشک‌نهبندان و یک خانه بهداشت در روستای فنود ازشهرمود (سربیشه) احداث و تحویل اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی شد.  به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی‌وتبلیغات، قرارگاه محرومیت‌زدایی و حمایت‌های اجتماعی بانک انصار در راستای اجرایی کردن سیاست‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم و مساعدت به اقشار آسیب پذیر اقدام به ساخت مدارس و خانه‌های بهداشت در استان‌های کم‌برخوردار کرده و در استان خراسان جنوبی چهار طرح ساخت مدارس و سه باب خانه‌های بهداشت را به مورد اجراء گذاشته است.  در مراسم افتتاح دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای خونیک باز و لخشک نهبندان رییس دفتر امورفقهی و مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و حمایت‌های اجتماعی این بانک و مدیران استانی و شهرستان‌های فوق حضور داشتند و طی مراسمی این مدارس را افتتاح کردند.

مهر ایران؛ گامی بزرگ در مسیر اشتغال‌های کوچک

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه رییس و اعضای هیات‌مدیره بانک طی پیامی ۲۲ آذر ماه، یازدهمین سالروز فعالیت «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» را تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است:  ۲۲ آذر ماه، یازدهمین سالروز فعالیت “ بانک قرض الحسنه مهر ایران “ را به تمامی سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و کلیه همکاران ساعی تبریک می‌گوییم. همان‌گونه که استحضار دارید، سازماندهی قرض الحسنه در جامعه نیازمند یک سیستم منسجم بر پایه مبانی علمی و اقتصادی است که نظام بانکی راهکار اصلی این مسیر است. بانکــداری اســلامی در بستر قرض الحسنه نقش بسزایی در رونق اقتصادهای نوپا و مولد دارد.  در این راستا، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵هزار میلیارد ریال و مشارکت بانک‌های بزرگ و دولتی، ۲۲ آذرماه سال ۱۳۸۶ با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار نمود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم‌اکنون با بیش از ۵۳۰ شعبه فعال و نزدیک به ۳هزار پرسنل جوان، متخصص و کارآزموده در سراسر کشور فعالیت می‌کند. این بانک در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی قشرهای مختلف مردم جامعه و همچنین تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می‌کند.این بانک از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان‌های حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد به بهبود شاخص‌های اقتصادی در جامعه کمک می‌کند.

ظرفیت‌ها و برنامه‌های روشن بانک ایران زمین

گردهمایی سراسری روسای شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، مدیر استان و روسای شعب استان‌های یاد شده برگزار شد.  به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر اصفهان، اظهار داشت: بانک ایران زمین به دنبال تحقق شعار بانکداری دیجیتال و دست یابی به چشم‌انداز سال 1400 و ارایه خدمات براساس نیاز مشتری است و در این راستا تمامی کارکنان می‌بایست نسبت به سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های اساسی بانک در مسیر دستیابی به موفقیت و رسیدن به اهداف حساس و پیگیر باشند.  وی با بیان تغییرات در ارایه خدمات به مشتریان در بانکداری دیجیتال، تاکید کرد: در بانکداری دیجیتال ما به دنبال ارایه راه‌هایی فراتر از ابزارهای بازاریابی برای فروش محصول به مشتری هستیم، ما به دنبال این هستیم که بانکداری را براساس تجربه مشتری توسعه دهیم و از این راه با تکمیل زنجیره ارزش، حس خوب استفاده از خدمات بانکی را به مشتریان خود عرضه کنیم.

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با اشاره به تغییرات در صنعت بانکداری اظهار داشت نقش شعب در بانکداری دیجیتال و ارتباط آنها با مشتریان دچار دگرگونی بسیار است.

 

ارسال نظر