اخبار

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۸۴۰

تبدیل بانک انصار به سودآورترین بانک

ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار گفت: ایمان، سلامت و توانمندی حرفه‌ای، بانک انصار را به یکی از سودآور‌ترین بانک‌های کشور تبدیل کرده است.

همایش سالانه مدیران ارشد حقوقی بانک انصار با حضور دکترابراهیمی مدیرعامل، صحرانورد مدیرکل و جمعی از مدیران ارشد اداره کل حقوقی در مرکز همایش‌های بانک انصار برگزارشد و ابراهیمی طی سخنانی با اشاره به تأثیر ذخایر معنوی و ارزشی بانک‌انصار در موفقیت آن گفت: ایمان، سلامت و توانمندی حرفه‌ای، بانک انصار را به دومین بانک سودآور کشور تبدیل کرده است. به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی‌وتبلیغات، ابراهیمی تقوای الهی، مجاهدت و تعهد را از عوامل عمومی و رفتار حرفه‌ای و سیاست‌های پیشگیرانه را نیز از عوامل تخصصی پیشرفت‌های حوزه حقوقی این بانک دانست و افزود: در سایه تلاش، زحمات و مراقبت‌های اداره‌کل حقوقی، بانک انصار، بدون مساله و حاشیه مسیر تحول خود را دنبال می‌کند . وی با برشمردن تلاش‌های مجاهدانه همکاران بانک انصار تصریح کرد: امروز بانک انصار در تراز انقلاب اسلامی و یکی از موفق‌ترین بانک‌های کشور است و موفقیت‌های بانک انصار محصول تلاش‌ همه مدیران و کارکنان متعهد است. ابراهیمی در پایان با تشریح موضوعات مختلف و مرتبط با حوزه حقوقی بانک انصار از جمله مدیریت املاک تملیکی، املاک مازاد، مطالبات معوق و لزوم رعایت جنبه‌های انسانی در تعاملات با مردم تصریح کرد: با همان روحیاتی که شما را تا امروز به اینجا رسانده است، به جلو بروید بی تردید خدای متعال همانند گذشته بزرگ‌ترین حامی شماخواهد بود؛ باید از حداکثر پتانسیل خود برای درست عمل‌کردن در شرایط جدید بصورت حرفه‌ای استفاده کنید؛ وی درخواست کرد شبکه‌ای از وکلای متعهد و دین‌باور ایجادکنید تا هنگام اجرای قانون، ملاحظات انسانی را از یاد نبرند؛ شرایط وحال محرومین و معسرین را مراعات کنید؛ زیرا بانک انصار ارزش‌های الهی و انسانی را هیچگاه نادیده نمی‌گیرد و ما در هر شرایط و وضعیتی بایستی از محرومین و مستضعفین حمایت کنیم و پیگیری‌های حقوقی و دفاع از حقوق بانک بایستی با ملاحظه شرایط عمومی کشور و مردم انجام شود.شایان ذکر است، این گردهمایی دو روزه با هدف تبیین سیاست‌های تحولی بانک در تهران تشکیل شد .

تقدیر از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به عنوان خیر نمونه

 در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در تاریخ 24 آبان سال 1397 در محل تالار وحدت برگزار شد، از مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، به عنوان «خیر نمونه کشوری» در امر ساخت کتابخانه تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مراسم که با حضور غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور، علامه فاطمی‌نیا، جمعی از مسوولان نهاد کتابخانه‌ها و برگزیدگان برگزار شد، از بانک‌پاسارگاد به دلیل ساخت چند باب کتابخانه مجهز، در مناطق محروم و آسیب‌دیده کشور تجلیل شد.  بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود اقدام به ساخت چندین مدرسه و کتابخانه در مناطق محرومی مانند کهگیلویه و بویر احمد، همدان، اردبیل، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرج، آذربایجان، خوزستان و ... کرده است. این مدارس و کتابخانه‌ها با بهترین امکانات، در مدت کوتاهی به بهره‌برداری رسیده  یا در حال ساخت و آماده‌سازی جهت استفاده دانش‌آموزان مناطق محروم هستند. راه‌اندازی مراکز بهداشت در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی و همچنین ساخت بیمارستان در حال احداث خاتم در استان قم از دیگر برنامه‌های این بانک است.  گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از کتابخانه‌های برگزیده و مسوولان و کتابداران برتر، از کاظم قلم‌چی، عباس مصلی‌نژاد، محمدجواد محمدآبادی، عبدالحمید هنری و حسین قره‌چمنی نیز به عنوان خیرین برتر در امر ساخت کتابخانه تقدیر به‌عمل آمد.

سهم ۷۰ درصدی کلاهبرداری با خودپرداز در جرایم مالی

کارشناس ارشد پلیس فتا گفت: بالغ بر ۷۰ درصد از پرونده‌های کلاهبرداری در حال رسیدگی توسط پلیس فتا را شکایات کلاهبرداری از طریق دستگاه خودپرداز به خود اختصاص داده است.

سرهنگ حامد کارگر در گفت‌وگو با ایبِنا درباره میزان کلاهبرداری‌های سایبری گفت: عمده جرایم سایبری زمینه مالی سایبری دارد و همین مساله باعث شده تا کلاهبرداران با روش‌های متعددی و از طریق آگاهی پایین برخی افراد به دنبال سوءاستفاده و کلاهبرداری باشند که نیاز است تا علاوه بر ایمن‌سازی زیرساخت‌هایی از جمله پرداخت نسبت به اطلاع‌رسانی روش‌های صحیح پرداخت و افزایش ظرفیت آگاهی مردم در این حوزه از سوی نهادهای حوزه پولی و بانکی کشور اقدام شود.کارشناس ارشد پلیس فتا با بیان اینکه دستگاه‌های خودپرداز در صدر جرایم سایبری مالی قرار دارند، اظهار داشت: در حال حاضر، بالغ بر ۷۰ درصد از پرونده‌های کلاهبرداری در حال رسیدگی توسط پلیس فتای نیروی انتظامی را شکایات کلاهبرداری از طریق دستگاه خودپرداز به خود اختصاص داده و این نوع کلاهبرداری در یک سال اخیر به صورت چشمگیری افزایش داشته که نیاز است تا مردم بدانند برای هر نوع مسابقه پیامکی و تلفنی به هیچ‌وجه نیاز نیست به بهانه دریافت جایزه به دستگاه خودپرداز مراجع کنند و اطلاعات بانکی خود را به کلاهبرداران انتقال دهند.

 

ارسال نظر