اخبار

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۶۵۵

انتخاب نمایندگان ناظر شورای پول و اعتبار در مجلس

گروه بانک و بیمه |

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر محمدرضا تابش و الیاس حضرتی را به عنوان اعضای ناظر خود در شورای پول و اعتبار انتخاب کردند.

به گزارش تعادل، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز یک‌شنبه، 8 مهرماه اعضای ناظر در شورای پول اعتبار را ‌انتخاب کردند. بر این اساس از 191 رای ماخوذه محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان با 132 رای و الیاس حضرتی نماینده تهران با 102 رای از کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه به عنوان ناظر در شورای پول و اعتبار انتخاب شدند.

این دو نماینده سال گذشته نیز به عنوان اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی عضو شورای پول و اعتبار بودند. ریاست شورای پول و اعتبار برعهده عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی است و وزرای اقتصاد، صنعت، راه و شهرسازی از جمله اعضای آن هستند.

افتتاح شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین

مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال این بانک گفت: این بانک از سال گذشته برنامه توسعه از طریق تحول دیجیتال را در دستور کار قرار داده بود و این طرح در هیات مدیره تصویب و کارهای اجرایی آن در بانک انجام شد. به گزارش خبرنگار تعادل، مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال از انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانکی این بانک بدون حضور مشتریان در شعبه خبر داد.  مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال این بانک گفت: این بانک از سال گذشته برنامه توسعه از طریق تحول دیجیتال را در دستور کار قرار داده بود و این طرح در هیات مدیره تصویب و کارهای اجرایی آن در بانک انجام شد.

مجید پورسعید اظهارداشت: شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین یکی از نمادهای طرح تحول دیجیتال این بانک که در آن مشتریان بانکی بخش عمده خدمات بانکی به صورت خودکار دریافت می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: طرح تحول دیجیتال این بانک از طریق کانال‌های مختلف دنبال می‌شود و انواع خدمات بانک ایران زمین بدون مراجعه مشتریان به شعب در این بانک ارایه می‌شود. پورسعید افزود: بانک ایران زمین ۳۲۹ شعبه دارد ولی۹۷ درصد از تراکنش‌های بانکی آن بدون حضور مشتریان در شعبه انجام می‌شود و شعبه دیجیتال این بانک نیز یکی از نشانه‌های تحول دیجیتال است و در کانال‌های مختلف خدمات به صورت مجازی به مشتریان ارایه می‌شود. پورسعید هدف اصلی این بانک را ارایه تمام خدمات بانکی به صورت شخصی سازی شده به مشتریان عنوان کرد و گفت: تحت تحول دیجیتال در این بانک با امکاناتی که نوآوری در اختیار ما قرار می‌دهد قرار است عمده خدمات بانکی بدون حضور مشتریان به شعبه‌ها و با انبوه زیادی از مردم ارایه شود.

ارایه بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را ارایه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد شامل اعطای تسهیلات ارزان قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانتنامه بانکی است.

وی ضمن توضیح در خصوص اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت ادامه داد: بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) می‌کند. وی اضافه کرد: بر اساس این طرح، مشتریان متناسب با ضریب امتیاز خود در بانک و با حداقل مانده در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شوند. نرخ این تسهیلات 9 الی 18 درصد برای حساب‌های جاری و 18 درصد برای حساب‌های کوتاه‌مدت عادی است. تسهیلات اعطایی برای اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای فعالیت‌های اقتصادی هستند، تعلق می‌گیرد.

اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه دوم سال 1397

ساعات کار شعب بانک آینده، تا پایان سال 1397، در کلانشهرها و شهرستان‌های سراسر کشور برای حضور کارکنان و ارایه خدمات به مشتریان اعلام شد.

 ساعت ارایه خدمات شعب بانک آینده در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، کاشان و بوئین زهرا، در نیمه دوم سال 1397 از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 16 و 30 دقیقه است.

هم چنین؛ ساعت ارایه خدمات در سایر شهرستان‌ها، از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 14 بوده و باجه عصر این شعب از ساعت 16 و 15 دقیقه تا ساعت 17 و 45 دقیقه، به مشتریان خدمات ارایه می-کنند.

ساعت ارایه خدمات به مشتریان در شعب بانک در تمام کلان شهرها و شهرستان‌ها در روزهای پنج شنبه، از ساعت 7 و 15 دقیقه صبح تا ساعت 13 و 15 دقیقه است.

هم چنین؛ ساعت ارایه خدمات به مشتریان در جزیره کیش تا پایان سال 1397، از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 15 و 30 دقیقه و در روزهای پنج شنبه نیز ساعت کار از ساعت 7 و 15 دقیقه صبح تا ساعت 12 و 30 دقیقه است.

 

ارسال نظر