اخبار

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۷۲

بازدید مدیران بانک صنعت از طرح شرکت زمزم کرمانشاه

بیژن اسدی مدیر امور نظارت بر طرح‌های بانک صنعت و معدن به اتفاق امید کاملی رییس اداره نظارت بر طرح‌ها و کلانتری رییس شعبه این بانک در کرمانشاه از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه شرکت زمزم کرمانشاه، بزرگ‌ترین پروژه صنایع غذایی کشور بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، بهره‌برداری ازطرح یاد شده که با تسهیلات 60 میلیون یورویی این بانک به منظور تولید ظروف فلزی نوشیدنیها (Can) با ظرفیت 384 هزار عدد در سال مراحل اجرایی خود را می‌گذراند نقش مهمی در ارتقای سلامت غذایی کشور خواهد داشت. این طرح که تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است پس از اتمام برای 164 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

افتتاح فضای کار اشتراکی بانک‌انصار

فضای کار اشتراکی مرکز توسعه فناوری‌های نوین مالی بانک انصار در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوین مالی کشور راه‌اندازی شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، در مراسم افتتاحیه این فضا با حضور فعالان صنعت بانکی و اکوسیستم فینتک کشور، مدیر مرکز یادشده هدف از افتتاح این فضا را برگزاری رویدادهای مرتبط با فین تک و کارگاه‌های آموزشی، در اختیارگذاری فضا برای فعالیت تیم‌های سرمایه‌گذاری شده توسط بانک، استقرار و فعالیت تیم‌های همکار با بانک و دسترسی تیم‌ها به مشاوران و سرویس‌های بانکی برای رسیدن به محصول نهایی ارزشمند، عنوان کرد. مصطفی ثابتی همکاری نزدیک با فینتک‌ها را در راستای تأمین نقاط تماس جدید در مدل بانکداری دیجیتال و به‌منظور ایجاد ارزش برای مشتریان دانسته و تصریح کرد: فینتک سنتر انصار به دنبال تسهیل دسترسی به بازار و مشتریان فینتکی، سرمایه‌گذاری و مشارکت غیر نقدی، مشاوره و انتقال تجربه، ارایه محل و فضای کار اشتراکی، تسهیل رگولاتوری و برگزاری دوره‌های آموزشی است.

«ملی پلاس» بانک ملی ایران انقلاب شعب در نظام بانکی

 مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از ارایه سوپر محصولاتی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله» و اپلیکیشن «60»، بانک ملی ایران به زودی سوپر محصول دیگری با عنوان «ملی پلاس» را رونمایی خواهد کرد.  به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین‌زاده با بیان اینکه اکنون 90 سال از تاسیس نخستین شعبه این بانک گذشته است، افزود: با این حال سیر تحول در بانک ملی ایران هرگز متوقف نشده و در همین راستا به زودی شعبی از بانک افتتاح خواهند شد که در کشور بی نظیر و در دنیا کم نظیرند.

وی اظهار کرد: این شعب که تحت عنوان «ملی پلاس» راه‌اندازی خواهند شد، امکاناتی منحصر به فرد برای مشتریان به همراه خواهند داشت. مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه شعب «ملی پلاس» تمام الکترونیک و بدون حضور بانکدار اداره می‌شوند، ادامه داد: در برخی از این شعب، رباتی وجود دارد که به زبان فارسی با مشتری ارتباط برقرار کرده و خدمات لازم را ارایه می‌دهد. وی افزود: در نوع دوم شعب «ملی پلاس»، چیدمان بسیار جدیدی پیاده سازی شده که برای «نوجوانان» و «جوانان» بسیار جذاب خواهد بود.

 

ارسال نظر