اخبار

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۸۳۴

افزودن امکانات جدید در سامانه مجازی بانک‌پاسارگاد

 بانک‌پاسارگاد در راستای افزایش رفاه حال مشتریان و توسعه خدمات بانکداری‌الکترونیک، امکانات جدیدی را به سامانه بانکداری مجازی خود افزود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، از این پس در سامانه جدید بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد خدماتی مانند امکان پرداخت قبض همراه ‌اول مستمر در منوی خدمات قبض، امکان اخذ موجودی کارت‌های پاسارگاد، امکان دریافت گزارش آخرین آی‌پی‌های ورود مشتری و امکان پرداخت اقساط آنلاین تسهیلات سایر مشتریان ارایه می‌شود.

همچنین مشتریان‌ می‌توانند از طریق منوی استعلام‌های بانکی در سامانه جدید بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد، نسبت به تبدیل سپرده به شبا، شبا به سپرده، کارت به شبا، کارت به سپرده و استعلام شبای بین بانکی اقدام کنند.

خرید شارژ اپراتور تلفن‌همراه و جانمایی سپرده پیش‌فرض در دفترچه از دیگر امکانات این سامانه جدید است.

پیش از این نیز انواع خدمات بانکی در بخش‌های مختلف سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و خدمات ارزی از طریق بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد ارایه می‌شد.

گفتنی است بانکداری‌مجازی بانک پاسارگاد، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این خدمت این امکان را می‌دهد که مشتریان از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت، در هر جای دنیا، بتوانند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس  www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان است.

بیمه‌کوثر شرکتی نظام‌مند

نظام‌مندی بیمه‌کوثر، افزایش مسوولیت‌پذیری، کارایی، اثربخشی و در نهایت رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران را به‌دنبال داشته است .

به‌گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب در شورای راهبردی، تصریح‌کرد: تدوین و اجرای طرح تحرک، پایش مستمر فعالیت‌های معاونت‌ها و مدیریت‌ها، انسجام‌بخشی به پاسخگویی در ستاد و سرپرستی‌ها و بازنگری آیین‌نامه انضباطی ازجمله اقدامات شرکت به‌منظور نظام‌مندی شرکت است . مجید مشعلچی فیروزآبادی ایجاد ساختار فکری همسان در میان معاونان، مدیران، کارکنان و نمایندگان را نخستین گام برای تثبیت نظام‌مندی در شرکت برشمرد و گفت: وجود اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه‌ها را امری طبیعی می‌دانم که وجودش باعث یافتن راهکارهایی نو و هم‌افزایی فکری خواهد بود؛ لیکن مهم آن است که وقتی خردجمعی در نهایت به یک برنامه رسید همه افراد با سلایق مختلف خود را ملزم به اجرای آن کنند تا از شرکت صدای واحدی به گوش برسد و حرکت منظم و موزونی به چشم بیاید.

وی با تشکر از بخش‌های مختلف شرکت در اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی به‌ویژه در دو سال اخیر تاکیدکرد: امیدوارم با پاسخگویی و برآورده‌ کردن نیازهای ذی‌نفعان که یکی از ارکان مطلوب شرکت‌های خدمت‌رسان است در راستای افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و همراهی با بیمه‌شدگان گام‌های موثری‌برداریم .

نظام بانکی تدابیر لازم مقابله با تحریم‌ها را در دستور دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه نظام بانکی کشور با هوشمندی و آمادگی همه تدابیر و سازو‌کارهای لازم را برای مقابله با تحریم‌ها در دستور کار دارد. علی نجفی خوشرودی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور مسوولان وزارت امور خارجه، اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت تاثیرات تحریم‌های امریکا و شرایط فعالیت بانکی جمهوری اسلامی ایران قبل از برجام و پس از توافق برجام و پس از خروج امریکا از برجام مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیران بانک‌ها در این جلسه اشاره کردند که با وجود اینکه برخی از بانک‌های بزرگ دنیا با ایران همکاری نکردند، ولیکن پس از توافق برجام شرایط فعالیت‌های بانکی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی و برقراری روابط کارگزاری به مراتب تسهیل شد و هم‌اکنون اگرچه با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه هستیم ولیکن خیلی از کشورها حتی همپیمانان و متحدین امریکا، از سیاست‌های یکجانبه این کشور خرسند نیستند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این جلسه اشاره شد که برخلاف دوره قبلی تحریم، تحریم‌های جدید صرفا تحریم‌های امریکا است نه تحریم‌های سازمان ملل و اتحادیه اروپا. جنگ روانی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران ضرورت توجه به این نکته که، نباید از طرق مختلف از قبیل الحاق به FATF بهانه به دست امریکا داد در عین هوشیاری نسبت به ابعاد احتمالی تاثیرات آن، توسعه روابط با همسایگان و حمایت مجلس از فعالیت‌های بانک‌ها در مواجهه با تحریم‌ها از دیگر موضوعات مطروحه از سوی مدیران بانک‌ها و اعضای کمیسیون بود.

 

ارسال نظر