اخبار

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۸۷۰

  کمک ۵ میلیارد ریالی بانک ملت به خانواده زندانیان در شب قدر

با کمک ۵ میلیارد ریالی در شب‌های قدر؛ بانک ملت چراغ خانه چندین زندانی را دوباره روشن کرد

همزمان با شب‌های معنوی قدر و در راستای اقدامات انسان‌دوستانه، بانک ملت پنج میلیارد ریال کمک نقدی برای آزادی‌ زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد، به سازمان زندان‌ها پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، چک این کمک خیرخواهانه از سوی علی‌اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومى این بانک به نمایندگی از محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌های کشور تقدیم شد. براساس این گزارش، اقدام خیرخواهانه بانک ملت مورد توجه برنامه تلویزیونی ماه عسل قرار گرفت و این برنامه پرمخاطب با پخش ویدیویی از دیدار مدیرکل روابط عمومی بانک ملت و رییس سازمان زندان‌ها و تصویر چک صادره این بانک، به تجلیل از این اقدام پرداخت.  

 

   مقام نخست عاملیت تسهیلات ارزی توسط بانک صنعت

 بررسی عملکرد تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی در سال 1396 نشان می‌دهد که 158 طرح در مجموع 5 میلیارد دلار تسهیلات دریافت کردند که از نظر تعداد، بخش صنعت و معدن با 68 طرح در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن به نقل از صندوق توسعه ملی، در سال 1396 در مجموع 18فقره قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات ارزی به مبلغ 12 میلیارد و 550 میلیون دلار برای استفاده متقاضیان واجد شرایط از منابع ارزی اختصاص یافت که در این میان بیشترین مبلغ قرارداد به بانک صنعت و معدن با 3 هزار میلیون دلار اختصاص دارد و بانک پاسارگاد و ملت به ترتیب با 1500 و 1200 میلیون دلار در رتبه‌های بعدی اعطای تسهیلات ارزی قرار دارند.

   143 طرح با تسهیلات

بانک صنعت و معدن

تعداد 143 طرح با تسهیلات 37 هزار میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 31هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، طرح‌های فوق شامل طرح‌های فولادی، نیروگاهی، سیمانی، پتروشیمی، داروسازی، نساجی و بخش حمل و نقل هستند که برخی آنها مراحل پایانی خود را می‌گذرانند و قرار است تا پایان سال 97 به بهره‌برداری برسند.

  همتی سفیر ایران

در چین شد

گروه بانک و بیمه | عبدالناصر همتی انتصابش به عنوان سفیر چین را رسما تایید کرد و وی دو هفته دیگر عازم پکن می‌شود. عبدالناصر همتی، رییس فعلی بیمه مرکزی که از ماه‌ها پیش رفتنش به عنوان سفیر چین مطرح شده بود و این روزها خبرهای ضدو نقیضی درخصوص ماندن یا رفتنش به گوش می‌رسید در گفت‌وگو با ریسک نیوز انتصابش به عنوان سفیر چین را تایید کرد. وی به عنوان «سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در چین» منصوب شده است. طبق قانون بیمه مرکزی، قائم مقام در صورت نبود رییس کل سرپرست بیمه مرکزی می‌شود بنابراین پرویز خسروشاهی، قائم مقام فعلی بیمه مرکزی تا تعیین رییس کل جدید عهده‌دار سمت سرپرستی بیمه مرکزی خواهد بود.

   کاهش ۲۴ هزار تومانی

قیمت سکه طرح جدید

گروه بانک و بیمه| قیمت سکه طرح جدید امامی با ۲۴هزار تومان کاهش روز سه‌شنبه بیست و نهم خرداد ماه به ۲میلیون و ۵۱۱ هزار تومان رسید و در عین حال سکه طرح قدیم نیز با هزار تومان و نیم سکه نیز با ۱۳هزار تومان رشد مواجه شدند. به گزارش «تعادل» همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار تومان رشد نسبت به روز دوشنبه ۲میلیون و ۳۹۰هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر دیروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۳هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز دوشنبه یک میلیون و ۲۳۰هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه ۶۹۰ هزار تومان معامله شد. براساس این گزارش هر قطعه سکه گرمی با یک هزار تومان کاهش ۳۹۵هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با ۲۶۰تومان کاهش ۲۱۳هزار و ۱۸۰تومان قیمت خورد. با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار امریکا با ۲تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه ۴هزار و ۲۴۴تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز با ۲۳تومان افت به ۴هزار و ۹۴۰تومان رسید و هر پوند هم با ۳تومان افزایش ۵ هزار و ۶۳۲ تومان قیمت‌گذاری شد.

 

 

 

 

ارسال نظر