اخبار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۱۰۱

رونمایی از شعار روابط عمومی بانک ملت در سال ۹۷

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور حسن روستا رییس هیات‌مدیره بانک ملت، از شعار اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک در سال ۹۷ رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، روابط عمومی پویا و بینا، شعار روابط عمومی بانک ملت در سال جاری خواهد بود و تمام اهداف و برنامه‌ها با هدف تحقق این شعار تدوین خواهد شد.

حسن روستا رییس هیات‌مدیره بانک ملت، در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز و همچنین حلول ماه مبارک رمضان به همه دست‌اندرکاران روابط عمومی، اظهار داشت: امروز شاهد بهترین روزهای بانک ملت هستیم و بی‌تردید یکی از دلایل اصلی خوشنامی، برند متعالی، مقبولیت در بین اهالی اقتصاد، نقش‌آفرینی در بخش‌های مختلف، ایفای بهینه مسوولیت‌های اجتماعی و گره‌گشایی از مشکلات مردم، وجود یک روابط عمومی قوی و کارآمد در این بانک است.

وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی، پیشانی بانک است، خطاب به مسوولان و کارکنان اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی گفت: شما پرچم بانک را به اهتزاز درآورده‌اید و می‌توانید همچنان آن را در اهتزاز نگه دارید.

روستا تاکید کرد: حرف و عمل شما باعث این افتخارآفرینی‌ها شده است و با حضور پررنگ‌تر شما این پرچم بیشتر برافراشته خواهد شد.

وی از روابط عمومی بانک ملت به‌عنوان یک روابط عمومی پویا و زنده ‌یاد کرد و افزود: روشن بودن چراغ این بانک وابسته به حرکت روابط عمومی پویا و زنده آن است و کارکنان روابط عمومی در این سال‌ها، برای ارتقای نام بزرگ بانک ملت، تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند.

رییس هیات‌مدیره، اخلاق حسنه را ویژگی اصلی کارکنان روابط عمومی بانک ملت خواند و گفت: اخلاق، شاخصه اصلی برقراری ارتباط است و می‌تواند کارها را به خوبی به پیش ببرد و خوشبختانه دست‌اندرکاران روابط عمومی این بانک به خصیصه ارزشمند خوش اخلاقی و مردمداری، مزین هستند.

وی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران روابط عمومی بانک ملت در طول سالیان گذشته تاکنون، از آنان خواست تا خود را هر چه بیشتر به دانش روز مجهز کنند تا در دنیایی که به‌صورت لحظه‌یی در حال پیشرفت است، از قافله رقابت عقب نمانند.

روستا با تاکید بر لزوم تقویت اخلاق‌مداری برای ارتباط بهینه با درون و بیرون بانک، خطاب به حاضران اظهار داشت: محبت، دوستی و عشق باید بین شما حاکم باشد تا بتوانید این محبت و مهربانی را به ذی‌نفعان بانک منتقل کنید. شما باید معرف ارزش‌های بانک باشید و این جز با ارتباط محبت‌آمیز بین شما ممکن نخواهد بود.

وی ارتباط نزدیک روابط عمومی با بدنه مدیریتی بانک را باعث روان‌تر شدن مخابره پیام‌ها به جامعه دانست و گفت: هیچ‌گاه در کارها توکل به خدای متعال را از یاد نبرید زیرا اگر توکل خود را از دست بدهید، در کار عقب خواهید ماند و موفقیتی کسب نخواهید کرد.  رییس هیات‌مدیره بانک ملت با اعلام این نکته که موفقیت‌های زیادی در انتظار شما و بانک بزرگ ملت است، اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی کنونی، پرچم این بانک در اعتلاست و می‌توانیم با سهامداران و ذی‌نفعان از حرکت مثبت بانک صحبت کنیم.  به گفته روستا، وضعیت بانک ملت در مقایسه با رقبا، مناسب و قابل‌قبول و کارنامه آن قابل دفاع است و در این کارنامه، نقش دست‌اندرکاران روابط عمومی، انکارناپذیر است زیرا پیام مدیریت بانک را به خوبی مخابره کرده و باعث ترغیب مخاطب به این بانک شده‌اند.

 

پرداخت 6 میلیارد ریال به زیان‌‌دیده کرمانشاهی

سرپرستی بیمه‌‌ کوثر استان کرمانشاه در پی حادثه رانندگی 6 میلیارد و760میلیون ریال به یک زیان‌دیده پرداخت کرد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر سرپرستی بیمه‌ کوثر استان کرمانشاه؛ در این حادثه یکی از سرنشینان قطع نخاع و با توجه ‌به تعدد دیات مبلغ یاد شده به زیان‌دیده پرداخت شد.

بهره‌مندی 20 هزار زوج جوان از مزایای وام قرض‌الحسنه

همزمان با 27 اردیبهشت ‌ماه و در سومین سالروز اتصال بانک آینده به سامانه ازدواج بانک مرکزی ج. ا. ایران، تعداد زوج‌های جوانی که از وام ازدواج این بانک بهره‌مند شدند؛ از مرز 20هزار نفر عبور کرد.

با گذشت 3سال از فعالیت بانک آینده در این حوزه، تعداد واجدان شرایط تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که بانک آینده را بدین‌ منظور انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون حضور در صف انتظار از مزایای این تسهیلات در مجموع به ارزش تقریبی 2هزارمیلیارد ریال بهره‌مند شدند؛ به بیش از 20‌هزار نفر رسید.

شایان ذکر است؛ براساس سهمیه ابلاغی بانک محترم مرکزی ج. ا. ایران پیش‌بینی می‌شود؛ تا پایان سال بیش از 8 هزار نفر از جوانان عزیز نیز مشمول دریافت وام ازدواج از بانک آینده شوند که بدین ‌منظور 140شعبه از مجموع 197شعبه بانک آینده در سراسر کشور با کمال افتخار و با نهایت سرعت و سهولت آماده ارائه خدمات به این عزیزان خواهند بود.

بانک آینده همواره می‌کوشد؛ در این مسیر خیر، پیشتاز بوده و موید این امر پرداخت بیش از 1000مورد وام قرض‌الحسنه ازدواج از آغاز سال 1397 به متقاضیان (با وجود تعطیلات نوروزی) بوده است.

 

ارسال نظر