دانش و مدیریت فنی ملاک انتخاب مدیران بانکی

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۲۰

مدیرعامل گروه اردنس هلند در سخنان خود در همایش بانکی و تجاری ایران و اروپا، دانش و مدیریت فنی را ملاک انتخاب مدیران معرفی کرد

به گزارش «تعادل»، کلاس ویرتزما مدیرعامل گروه اردنس هلند با موضوع تاثیر رفتار افراد در مذاکرات بین‌المللی، افزود: بسیاری از مدیران سطح C عنوان می‌کنند که نیروی انسانی مهم‌ترین منابع و ارزش ما هستند اما چند شرکت از این دسته شرکت‌ها در زمینه مدیریت منابع انسانی تخصص دارند.  وی اظهار داشت: ‌معمولا شرکت‌ها مدیران خود را بر اساس دانش و مدیریت فنی انتخاب می‌کنند در حالی که باید سطح مدیریت و دانش سازمانی در نظر گرفته شود تا نتایج مناسبی حاصل شود.

به گفته وی، در صورتی که مدیران با شوق با کارمندان و افراد صحبت نکنند قاعدتا در زمینه بهره‌وری و مذاکرات سازمانی مشکلات حادی ایجاد می‌شود به همین دلیل است که دانش مذاکره و برخورد با کارمندان از اهمیت بالایی برخوردار است.  مدیرعامل گروه اردنس هلند گفت: سطح سازمان در ایران بسیار حساس و مهم است. در حقیقت این موضوع در اقتصاد و فوتبال به وضوح آشکار است و توانسته شاخص‌های مناسبی را ایجاد کند.

وی گفت: ‌جامعه هلند یک جامعه زن محور و حساس در زمینه مشارکت مناسب مردم در اقتصاد که نشانه بارز آن قدیمی‌ترین بازار بورس دنیا است که توانسته شهرت جهانی پیدا کند و در اقتصاد جهانی تاثیر بزرگی داشته باشد.

 

ارسال نظر