اخبار

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵۹۰

فعال‌سازی روبات جامع‌سازی اطلاع‌رسانی بانک انصار

 روبات جامع اطلاع‌رسانی بانک ‌انصار با هدف ایجاد دسترسی به کلیه خدمات بانکداری الکترونیک در بستر شبکه مجازی آماده استفاده مشتریان شبکه بانکی است.

 به گزارش اداره ‌کل ‌روابط‌عمومی ‌و تبلیغات، روبات جامع اطلاع‌رسانی بانک ‌انصار که هم ‌اکنون در بستر پیام‌رسان تلگرام در دسترس کاربران و مشتریان این بانک قرار دارد، می‌تواند بی‌درنگ دسترسی کاربران و مشتریان را به کلیه خدمات بانکداری الکترونیک، تسهیلاتی، مشاوره‌های پولی و مالی، اطلاعات تمام شعب بانک، کانال‌های ارتباطی و... را فراهم کند و اطلاعات مناسبی در اختیار ایشان بگذارد.

یکی از ویژگی‌های روبات اطلاع‌رسان بانک انصار وجود خدمات مشاوره‌یی است که مخاطبان شبکه بانکی می‌توانند با ورود به این بخش نسبت به محاسبه نرخ سود سرمایه خود و همچنین محاسبه نرخ، مبلغ و سود تسهیلات طبق مقادیر دلخواه ورودی، اطلاعات مفیدی به دست آورند.

بر اساس این گزارش روبات پیام‌رسان انصار در حال حاضر در بستر پیام‌رسان تلگرام فعالیت داشته و به محض فراهم شدن امکانات مورد نیاز در پیام‌رسان‌های داخلی به این پیام‌رسان‌ها کوچ خواهد کرد.

شایان ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند با جست‌وجوی آدرس @AnsarBank_IRbot در پیام‌رسان اشاره شده و ورود به روبات اطلاع‌رسان از خدمات بانک استفاده کنند.

نامه نمایندگان مجلس به رییس‌جمهور درباره نرخ ارز

 رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس از نامه این کمیسیون به رییس‌جمهور برای یافتن راهکارهایی جهت کاهش تاثیر تسهیل نرخ ارز بر تولید خبر داد.

حمیدرضا فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر تک‌نرخی کردن ارز در بازار گفت: تصمیم دولت برای تک‌نرخی کردن قیمت ارز در جهت جلوگیری از قاچاق کالا یا حتی ارز، تصمیم مناسب و به جایی بود اما به تولید ضربه وارد کرد.

وی تصمیم دولت برای تک‌نرخی کردن ارز را نه تنها در جهت حمایت از متولی ندانست بلکه عنوان کرد که این تصمیم برای حمایت از تولید کارشناسی شده نبوده است.

نماینده اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه نرخ ارز در بودجه امسال طبق مصوبه مجلس 3850تومان تعیین شده است، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان برای تهیه مواد اولیه‌شان با نرخ ارز 3850تومانی گشایش اعتبار کرده‌اند اما امروز طبق تصمیم جدید بانک مرکزی به یکباره با نرخ ارز 2400تومانی مواجه شده‌اند که همین مساله تاثیرات منفی بر قیمت کالاها و تولیدات خواهد داشت.

در نامه‌یی به حجت‌الاسلام روحانی، رییس‌جمهور درباره تک‌نرخی کردن ارز و تصمیم اخیری که گرفته‌اند، نامه نوشته‌ایم تا راهکاری پیدا شود که تاثیر تسهیل نرخ ارز بر تولید کاهش یابد.

بررسی مابه‌التفاوت نرخ ارز و تاثیر بر تولید در دستورکار جلسات مداوم کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی قرار دارد و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم.

برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده «ثامن الحجج»

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از رسیدگی به پرونده تعاونی ثامن‌الحجج در 28خرداد ماه سال جاری خبر داد.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده- 28خرداد ماه- سال جاری در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می‌شود. این پرونده حدود 370شاکی دارد.

محسن افتخاری- اول آبان ماه سال 96- با اشاره به ارجاع پرونده «ثامن‌الحجج» به دادسرا برای رفع نواقص گفته بود که کیفرخواست این پرونده ایراداتی داشت که برای بار دوم به دادسرا ارجاع شد تا ایرادات مد نظر رفع شود و ایرادات گرفته شده به این پرونده بیشتر شکلی است.

جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران دوم آبان ماه سال 96 با اعلام اینکه پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در دادگاه کیفری یک تحت رسیدگی است، تعداد سپرده‌گذاران این صندوق را یک میلیون و 257هزار نفر اعلام کرد و گفته بود که براساس آمار ارائه شده از سوی هیات تصفیه موسسه مذکور که براساس قانون ‌بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده، میزان وجوه پرداخت شده به سپرده‌گذاران 3550میلیارد تومان و میزان وجوه تعهد شده 1573میلیارد تومان است.

افتخاری همچنین درباره زمان اجرای حکم متهم پرونده بنیتا اظهار کرد: این موضوع را باید از اجرای احکام بپرسید زیرا ما پرونده را می‌فرستیم و آنها اجرا می‌کنند.

براساس این گزارش با صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه دو جلسه برای رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به «بنیتا» در روزهای 20و 22شهریور ماه 96 در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار شد. متهم ردیف اول دارای دو سه عنوان اتهامی بود که یکی از عناوین اتهامی‌، قتل عمد بود. براساس حکم صادره این فرد به قصاص نفس، حبس، شلاق و تبعید محکوم شد که حکم اعدام نیز در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد تایید واقع شد.

 

ارسال نظر