اخبار

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶

اهدای «شاهین طلایی» به بانک شهر

بانک شهر «شاهین طلایی» سومین جشنواره تبلیغات دیجیتال ایران را که با تاکید بر سه اصل «خلاقیت، اثربخشی، حق انتخاب مشتری» برگزار شد، از آن خود کرد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، در این جشنواره که با حضور جمعی از مسوولان عالی‌رتبه کشوری، انجمن صنفی تبلیغات آژانس‌ها و کانون‌های تبلیغاتی، روابط عمومی‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، بانک شهر موفق شد تا «شاهین طلایی» این دوره از جشنواره تبلیغات ایران را به خود اختصاص دهد. بر این اساس، جایزه این دوره از جشنواره به‌دلیل موفقیت‌های این بانک در حوزه تبلیغات دیجیتال، مرتبط با کمپین فضای مجازی «شهر من» به بانک شهر اهدا شد. گفتنی است بیش از 2 هزار اثر تبلیغاتی به دبیرخانه سومین جشنواره تبلیغات ایران ارسال شد و در حدود 120 اثر از سوی هیات داوران شایسته تقدیر اعلام شدند.

شتاب گرفتن همکاری میان بانک صنعت و صنعتگران

 ساختمان جدید شعبه شمس‌آباد بانک صنعت و معدن طی مراسمی با حضور علی اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و برخی مقامات استانی افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، افخمی در مراسم یاد شده ضمن بیان اینکه هدف از افتتاح ساختمان جدید شعبه ارتقای سطح خدمت‌رسانی به صنعتگران است، افزود: امروز بانک صنعت و معدن علاوه بر اعطای تسهیلات، به‌عنوان یک مشاور در کنار صنعتگران حضور دارد و این خدمات مشاوره‌یی نتایج بسیاری برای بخش‌های صنعتی کشور داشته است، امیدوارم بیش از پیش شاهد شتاب گرفتن همکاری میان بانک و کارآفرینان و صاحبان صنایع در کشور باشیم. مدیرعامل بانک صنعت و معدن توسعه صنعتی را هدفی توصیف کرد که با تعامل مناسب میان صنعتگران کشورمان در استان‌های مختلف و بانک به دست خواهد آمد. وی گفت: همکاران‌مان در شعب باید با آموزش مستمر همواره بر سطح توانایی خود افزوده و با به‌کارگیری سیستم‌های نوین علاوه بر ایجاد سهولت در فرآیند خدمت‌رسانی به موجب انطباق بانک با استانداردهای جهانی شوند. افخمی بیان داشت: افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن می‌تواند توان این بانک را در تسهیل و تسریع فرآیند اعطای تسهیلات یاری کند. به گفته وی، اقدامات بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح‌های بزرگ و زیربنایی کشور به‌ویژه صنایع پتروشیمی، نیروگاه، فولاد، سیمان و صنایع ریلی و هوایی به این بانک در سطح بین‌المللی موقعیت ویژه‌یی بخشیده است که در نتیجه آن موسسات مالی جهانی خواستار همکاری با این بانک توسعه‌یی هستند. بنا بر این گزارش پس از افتتاح شعبه یاد شده، افخمی به اتفاق هیات همراه از شرکت‌های ونوس شیشه، سازور سازه آذرستان و پکاشیمی بازدید کرد. گفتنی است شرکت ونوس شیشه که شیشه‌های اتومبیل و شیشه سکوریت تولید می‌کند دارای حد اعتباری 6 میلیارد تومانی سرمایه در گردش نزد شعبه شمس‌آباد است و شرکت سازور سازه آذرستان دارای حد اعتباری 12 میلیارد تومانی سرمایه در گردش، 4 میلیارد تومانی خرید دین و 20میلیارد تومانی ضمانتنامه ریالی نزد این شعبه است و اسکلت‌های فلزی سنگین تولید می‌کند. شرکت پکاشیمی نیز در زمینه تولید رنگ‌های پودری الکترواستاتیک فعالیت می‌کند و دارای حداعتباری 4میلیارد تومانی سرمایه در گردش، 7 میلیارد تومانی سرمایه ثابت و 3 میلیون یورویی اعتبار اسنادی ارزی نزد شعبه یاد شده است.

 

۱۰۰درصد تخفیف بیمه با یک تصادف از بین نمی‌رود

رییس کل بیمه مرکزی گفت: طبق آیین‌نامه ماده ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث، از این پس با وقوع تصادف و پرداخت خسارت، تنها بخشی از سابقه تخفیفات بیمه‌یی بیمه‌گذار از بین می‌رود و بقیه سابقه برای وی لحاظ خواهد شد. عبدالناصر همتی با بیان اینکه ضوابط تخفیفات بیمه شخص ثالث عادلانه‌تر شد، بیان داشت: براساس مصوبه شورای عالی بیمه و هیات‌وزیران چارچوب تخفیفات بیمه شخص ثالث در راستای حمایت از رانندگان قانونمدار و برقراری عدالت، ضوابط تخفیفات حق بیمه شخص ثالث تغییر کرد.همتی درخصوص آیین‌نامه ماده ۱۸ بیمه‌نامه شخص ثالث گفت: در آیین‌نامه قبلی در صورتی که شخصی تصادف می‌کرد با یک‌بار استفاده از خسارت شخص ثالث کل تخفیفات آن از بین می‌رفت اما در آیین‌نامه جدید برای حفظ حقوق بیمه‌گذاران ترتیبی اتخاذ شد که در تصادفات منجر به خسارت مالی برای بار اول ۲۰ واحد درصد تخفیفات و در تصادف دوم  ۳۰ واحد درصد و در تصادف سوم به بعد ۴۰واحد درصد آن از بین می‌رود. در تصادفات جانی نیز‌ ۳۰واحد درصد برای خسارت اول، ۷۰ واحد درصد بار دوم و ۱۰۰ واحد درصد بار سوم از تخفیفات کاسته می‌شود.  

شرایط بخشودگی دیرکرد بدهی بانکی مشخص شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان از نحوه تسویه حساب بدهکاران بانکی ایراد نگرفت. علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به آخرین بررسی‌های لایحه بودجه در شورای نگهبان اظهار کرد: یکی از دریافت‌کنندگان تسهیلات بانکی داشتند بحث عدم توانایی در بازپرداخت جرایم، دیر کرد همچنین سودهای مرکب یا سود مضاعفی به سیستم‌های بانکی بود. عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین جهت در کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای تسویه حساب بدهکاران بانکی ارائه شد که خوشبختانه این پیشنهاد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت. نماینده زنجان در مجلس دهم شورای اسلامی توضیح داد: براساس لایحه بودجه سال آینده تمامی بدهکاران بانکی و موسسات مالی اعم از دولتی و خصوصی که تا پایان شهریور سال 97 براساس قرارداد اولیه تسویه حساب کنند، جرایم، دیرکرد و سود مرکب آن بخشیده می‌شود.

 

ارسال نظر