تحقق توسعه شهرها با حمایت‌های بانک شهر

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۰۸۱

شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به کاهش درآمدهای پایدار شهری به عنوان یکی از چالش‌‌های بزرگ کلان‌شهرهای کشور بر نقش بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری و توسعه شهرها طی سال‌های اخیر تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حیدر اسکندرپور با بیان اینکه با اتکا به روش‌های منسوخ گذشته و درآمدهای ناپایدار شهری نمی‌توان کلان‌شهرها را اداره کرد، افزود: بانک شهر به عنوان بانک تخصصی در حوزه شهری در افزایش درآمدهای پایدار برای شهرها همچنین رونق اقتصاد شهری بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه بانک شهر طی سال‌های گذشته توانسته خدمات مفیدی را به شهروندان و شهرداری‌های کلان‌شهرها ارائه دهد، تصریح کرد: این بانک در حوزه عمران و تکمیل خطوط ریلی قطار شهری در کلان‌شهرها، حمایت‌های بسیار قابل توجهی داشته و شاهد هستیم که اقدامات این بانک موجب اتمام بسیاری از پروژه‌های راکد شهرداری‌ها شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بازنگری در سیستم مالی و درآمدی شهرداری‌ها و فرهنگ‌سازی در این خصوص

تا حدودی توانسته سهم درآمدهای پایدار شهری را افزایش دهد اما همچنان تامین درآمدهای پایدار از روش‌های مختلف به ویژه از سوی شهروندان قابل تحقق است.

 

ارسال نظر