اخبار

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹

اختتامیه جشنواره فیلم‌های 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد 5 اسفند برگزار می‌شود

روابط عمومی بانک پاسارگاد اعلام کرد: مراسم اختتامیه «دومین جشنواره فیلم‌های 180 ثانیه‌یی بانک پاسارگاد»، روز شنبه 5 اسفند 96 در محل «مرکز همایش‌های صدا و سیما» از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

تندیس بلورین جایزه مدیریت مالی برای بانک آینده

 بانک آینده، براساس شاخص‌های مالی تعریف شده، برای پنجمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس بلورین از هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.  تندیس مزبور طی مراسمی در روز دوشنبه30 بهمن ماه سال‌ جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسوولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد.

 شایان ذکر است کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به‌خصوص در سطوح بالاتر به‌عنوان سند افتخار یک سازمان بوده و صرفا با مدیریت و پایش موثر مبانی راهبردی در گستره علوم مالی و انجام اقدامات موثر و به‌موقع دست‌یافتنی است.

 گفتنی است اعطای جایزه مدیریت مالی ایران از سال 1389، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است. این جایزه، با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌یی در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و بنگاه‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌یی شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی اعطا شده و مراسم آن سالانه، برگزار می‌شود.

تجلیل از مدیرعامل بانک پاسارگاد

مدیرعامل بانک پاسارگاد به‌دلیل سال‌ها تلاش و زحمات در حوزه علوم مالی کشور به‌عنوان چهره برتر اقتصادی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، طبق ارزیابی‌ به‌عمل آمده توسط کمیته داوری در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که در تاریخ 30 بهمن 1396 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسوولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و استادان دانشگاه در سالن اجلاس سران برگزار شد، بانک‌ پاسارگاد باتوجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و... موفق به کسب بالاترین سطح جایزه، یعنی تندیس زرین شد. این جایزه در چهار سطح زرین، سیمین، بلورین و گواهینامه اعطا می‌شود.

در این مراسم مجید قاسمی، با گرامیداشت یاد و خاطره طراحان این جایزه آقایان غلامرضا اسلامی‌بیدگلی و علی مدد، گفت: هدف از این جایزه، ارتقای سطح توانمندی مدیریت مالی بنگاه‌های کشور برای کارکرد بهتر قلب تپنده آنهاست. وی با تاکید بر اهمیت نوآوری در مدیریت اقتصادی کشور اشاره کرد: سه محور از پنج محور اصلی ارزیابی این دوره از جایزه به بحث نوآوری مربوط می‌شود و یکی از ویژگی‌های نوآوری در عصر امروز، محو کردن مرزهای فعالیت‌های مختلف اقتصادی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نتایج تحقیقات اخیر گفت: فناوری، تامین مالی بنگاه‌ها را در محورهایی همچون ایجاد محصولات جدید تخصصی، تبدیل فرآیندهای با حاشیه سود بالا به کالای الکترونیکی به صورت خودکار، راهبردی شدن کاربرد داده‌ها و اطلاعات، نیاز به سرمایه پایین جهت طراحی محصولات جدید به دلیل اتکای آن به پلتفرم و همکاری گروه‌های جدید با گروه‌های مورد نیاز و حذف سایر گروه‌ها از بازار متحول کرده است.

وی بزرگ‌ترین چالش بخش مالی در کشور را توانمندسازی آن، جهت برخوردار شدن از قدرت رقابت در دنیای آینده و شناخت دل‌مشغولی‌های جهان فردا دانست و با توجه به طرح این بحث‌ها و چالش‌ها در ارزیابی‌های این دوره جایزه، اظهار امیدواری کرد که به زودی معیارها و چالش‌های ارزیابی در این نهاد دچار تحول شود. در پیام دبیرخانه هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، آمده است: «بی‌شک سال‌ها تلاش و زحمات گرانقدر جنابعالی درحوزه علوم مالی کشور بر کسی پوشیده نیست. مجاهدت‌هایی که چه در عرصه علم، چه در سطوح مختلف مدیریت اجرایی همواره راهگشای بخش اعظمی از چالش‌های کشور بوده است و صد البته که نکوداشت و تقدیر از زحمات و خدمات بی‌بدیل شما سهل و آسان نخواهد بود. شورای سیاست‌گذاری در راستای تحقق این مهم، یادبودی از نماد رونق بازارهای مالی را که به دست هنرمندان ایرانی ساخته شده است تقدیم جنابعالی می‌کند.»

گفتنی است برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال 1389 بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده ‌است و این جایزه با هدف حمایت مدیریت مالی حرفه‌یی در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌یی شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر