اخبار

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۸۱

عرضه ۱۵ هزار میلیارد ریال گواهی سپرده بانک ملت

فروش مرحله پنجم اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری(عام) یک ساله بانک ملت از روز دوشنبه ۱۶بهمن ماه سال جاری شروع می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فروش ۱۵هزارمیلیارد ریال اوراق گواهی سپرده این بانک از روز ۱۶بهمن ماه به مدت یک روز شروع می‌شود و فروش تدریجی آن به مدت 5 روز کاری تا پایان روز دوشنبه ۲۳بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. براساس این گزارش، گواهی سپرده فوق، مدت‌دار، با نام و الکترونیک و با نرخ سود علی‌الحساب سالانه ۱۶درصد و قابل پرداخت در مقاطع ماهانه منتشر خواهد شد. نرخ بازخرید گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام بانک ملت قبل از سررسید ۱۴درصد سالانه خواهد بود.

تجهیز 2 شعبه در بانک آینده ویژه روشندلان

بانک آینده در هفته اخیر دو شعبه از شعب خود در شهر تهران واقع در خیابان دولت(کد 220) و شهرک غرب(کد 257) را به سامانه ویژه روشندلان عزیز تجهیز کرد. سامانه خدمات بانکی مذکور این امکان را فراهم می‌آورد تا روشندلان گرامی به ‌صورت مستقل امور بانکی خود مانند افتتاح حساب، انتقال وجه، واریز مبالغ و... را به انجام برسانند. لازم به ذکر است؛ پیش از این و در سال 1395 نیز بانک آینده برای نخستین بار یکی از شعب خود واقع در یوسف‌آباد تهران را به خدمات بانکی ویژه این عزیزان تجهیز کرده بود. تجهیز شعب مختلف بانک برای روشندلان و ارائه خدمات ویژه بانکی، گامی در راستای بهبود سبک زندگی این گروه از جامعه محسوب شده و از دستاوردها و افتخارات بانک آینده در اجرای بخشی از برنامه مسوولیت اجتماعی و طرح تکریم ارباب رجوع است. بانک آینده در نظر دارد؛ تا شعب دیگری واقع در استان‌های: خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، مازندران، فارس، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و البرز را نیز در آینده‌یی نزدیک به این سامانه تجهیز کند.

تاکید شهردار شیراز بر همکاری با بانک شهر

شهردار کلان‌شهر شیراز با تاکید بر اهمیت گسترش همکاری‌ها و افزایش تعاملات با بانک شهر؛ نقش این بانک را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری کلان‌شهرها مهم و کلیدی عنوان کرد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حیدر اسکندرپور با بیان اینکه خوشبختانه توجه به نیاز شهروندان و کمک به توسعه و عمران شهرها همواره در اولویت برنامه‌های بانک شهر قرار داشته است، گفت: با برنامه‌هایی که برای کلان‌شهر شیراز و رشد اقتصادی این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است قطعا سال 97 در عمل به تعهدات در مقابل شهروندان بسیار مناسب عمل خواهیم کرد. شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به اینکه بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها نقش‌آفرینی کرده و می‌کند، ادامه داد: این بانک تاکنون نیز کمک‌های قابل توجهی در به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار کلان‌شهر شیراز کرده است. حیدر اسکندرپور با بیان اینکه مدیریت شهری شیراز امیدوار است که همراهی بانک شهر با این سازمان همچون گذشته تداوم داشته باشد، تصریح کرد: قطعا این همراهی موجب سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان خواهد شد.

پرداخت سپرده تا سقف ۳ میلیارد ریال ثامن‌الحجج

بانک پارسیان در اطلاعیه‌یی اعلام کرد که به‌مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پرداخت سپرده سپرده‌گذاران تعاونی ثامن‌الحجج را تا سقف ۳میلیارد ریال از روز شنبه آغاز می‌کند. این بانک به آگاهی مشتریان «تعاونی ثامن‌الحجج» تا سقف «سه میلیارد ریال» که موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ایشان تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۷ است، می‌رساند، از روز شنبه ۱۴بهمن ماه سال جاری می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه وکارت ملی و نیز فرم درخواست، مطابق با جدول زمانی زیر به شعبه صادر‌کننده فرم مراجعه کنند. بدیهی است مراجعه پس از تاریخ‌های مقرر بلامانع بوده و شعب بانک پارسیان آماده خدمتگزاری هستند.

«صیدی» مدیرعامل بانک صادرات شد

اعضای هیات‌مدیره بانک صادرات ایران طی حکمی، حجت‌اله صیدی را به‌عنوان مدیرعامل این بانک منصوب کردند. وی از مدیران بازار سرمایه بوده و در سال‌های اخیر مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی را بر عهده داشته است. حجت‌الله صیدی ٥٠ ساله و دارای مدرک دکترای حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی است و در ٧سال اخیر عضو هیات علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال نیز بوده است. سوابق اجرایی وی، عضویت موظف در هیات‌مدیره بانک صادرات ایران و معاون بین‌الملل، مدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی از ١٣٩٢ تاکنون، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ایران‌خودرو، سرپرست حسابرسی در موسسه حسابرسی بنیاد مستضعفان و سازمان حسابرسی بوده است.

فروش کالای فرانسوی بدون نیاز به تسویه‌حساب دلاری

مدیرکل بانک دولتی سرمایه‌گذاری «بی پی‌ای فرانس» فرانسه گفت: سیستم جدیدی را برای فروش کالاهای فرانسوی به ایران ایجاد کرده‌ایم که نیازی به دلار برای تسویه حساب نیست. به گزارش اسپوتنیک، «نیکولاس دوفوراک» مدیرکل بانک دولتی سرمایه‌گذاری «بی پی‌ای فرانس» فرانسه گفت: روشی را ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند تجارت با ایران را همزمان با اجتناب از اقدامات محدود‌کننده امریکا، ارتقا دهد.

 

ارسال نظر