اخبار

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۳۹

خدمات رایگان بیمه برای سپرده‌گذاران بانک‎ آینده بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان، طرح بیمه رایگان سپرده‌گذاران را با همکاری شرکت بیمه رازی در تمام شعب خود اجرا کرده است.

در طرح بیمه رایگان بانک آینده، سپرده‌گذاران با توجه به مبلغ سپرده و مدت قراردادشان می‌توانند از خدمات متنوع بیمه‌یی در 3 سطح طلایی، نقره‌یی و برنزی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک‎ آینده در سراسر کشور یا تارگاه بانک آینده به نشانی www.ba24.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط 24ساعته بانک با شماره27663200-021 تماس حاصل فرمایند.

 

تقویت مدیریت شهری با حمایت‌های بانک شهر

رییس شورای اسلامی شهر مشهد، حمایت‌های بانک شهر را موجب تقویت مدیریت شهری دانست و گفت: این بانک در اجرای طرح‌های مختلف در کلان‌شهرها و پاسخگویی به شهروندان نقش بسزایی داشته است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، محمدرضا حیدری این بانک را عضوی از خانواده مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: هرچه به رشد و پیشرفت ظرفیت‌های بانک شهر توجه شود، قطعا قدرت مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری تامین منافع شهروندان در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: شورای پنجم تصمیم دارد، ظرفیت‌های بانک شهر را شکوفا‌تر کند تا بتواند با استفاده از این پتانسیل پاسخگوی مردم و طرح‌های اقتصادی خود باشد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تقویت بخش اقتصادی در حوزه مدیریت شهری را یکی از اولویت‌های اصلی شورای پنجم عنوان کرد و افزود: تا جایی که قانون برای ما محدودیت ایجاد نکند، لازم است تا منابع شهرداری این شهر در بانک شهر قرار گیرد و خطوط اعتباری مورد نیاز نیز از این طریق تامین شود.

 

واگذاری شرکت‌های بانک صنعت‌و‌معدن آغاز شد

 مدیر امور مجامع و شرکت‌های بانک صنعت و معدن گفت: در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و همچنین سیاست‌های دولت و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی، واگذاری شرکت‌های گروه بانک صنعت و معدن با آگهی 51درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، ابوالفضل نجارزاده ضمن اشاره به آگهی مزایده شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن از طریق شرکت بورس و اوراق بهادار تهران بر عزم این بانک جهت واگذاری سایر شرکت‌های بورس و غیربورسی که بر اساس قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و همچنین دستورالعمل‌های بانک مرکزی به عنوان دارایی‌های مازاد نام برده می‌شود، تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به شرایط فروش شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن به قیمت پایه هر سهم 1900ریال و به‌ صورت نقد یا نقد و اقساط با دوره بازپرداخت 4ساله ابراز امیدواری کرد که این مزایده در روز 24 بهمن‌ماه سال جاری با موفقیت برگزار شود.

نجارزاده همچنین به برنامه‌ریزی و مذاکره با خریداران بالقوه شرکت‌های زیرمجموعه بانک اشاره و خاطرنشان کرد که مطابق برنامه زمان ابلاغی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت‌های زیرمجموعه بانک پس از انجام تشریفات قانونی فروش آگهی می‌شوند.

 

پرداخت 50 میلیارد خسارت زلزله توسط بیمه البرز

مدیرعامل بیمه البرز در دیدار با استاندار استان کرمانشاه ‌اعلام کرد: بیمه البرز تاکنون 50میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گزاران خسارت‌دیده خود در زلزله کرمانشاه خسارت پرداخت کرده است.

سید رسول تاجدار در دومین سفر خود به کرمانشاه پس از زلزله اخیر و در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار این استان گفت: شرکت بیمه البرز پس از وقوع زلزله کرمانشاه با اعزام همکاران و کارشناسان سایر استان‌ها به کرمانشاه و تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خسارت‌های بیمه‌شدگان، کار رسیدگی به پرونده‌های خسارت را آغاز کرد و هم‌ اکنون تمام مواردی که به شرکت اعلام خسارت شده توسط کارشناسان ارزیاب، بازدید و خسارت آنها برآورد شده است.

وی افزود: بیشتر خسارت‌ها مربوط به منازل مسکونی خانواده معظم شهدا بود که طی قرارداد منعقده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، تحت پوشش بیمه البرز قرار داشته‌اند. ‌بر این اساس از تعداد حدود 9هزار و 400 فقره پرونده خسارت تشکیل شده، تعداد 8هزار و 400 فقره مربوط به منازل مسکونی خانواده معظم شهداست که خسارت تمام پرونده‌های تشکیل شده ارزیابی و با توجه به مفاد قرارداد فی‌مابین جهت احراز مالکیت و ذی‌نفع، لیست 6400 فقره تاکنون در چند مرحله از طریق شعبه کرمانشاه این شرکت تحویل بنیاد شهید استان شده است که متعاقب ارسال تصویر اسناد مالکیت مورد تایید بنیاد شهید (بیمه‌گزار) پس از تطبیق با شرایط قرارداد، رسیدگی و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه البرز درباره رسیدگی به خسارت‌های غیر از منازل مسکونی خانواده شهدا توضیح داد: حدود هزار فقره پرونده نیز مربوط به سایر بیمه‌شدگان شامل منازل مسکونی کارکنان بانک‌های ملی، سپه، کشاورزی و بیمه مرهونات این بانک‌ها تشکیل و رسیدگی شده که پس از تکمیل مدارک پرونده‌ها، خسارت آنها نیز پرداخت خواهد شد.

تاجدار درباره موانع رسیدگی به پرونده‌های خسارتی زلزله گفت: اعتراض‌های مکرر خسارت‌دیدگان به مبالغ خسارت برآوردی که توسط کارشناسان ارزیاب دارای پروانه از بیمه مرکزی یا کارشناسان رسمی دادگستری انجام شده، متاسفانه روند رسیدگی به پرونده‌های خسارت را با کندی مواجه کرده است.

 

ارسال نظر