کاهش نرخ طلا، سکه و ارز

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۳۶

گروه بانک و بیمه  

بازار طلا و ارز روز سه‌شنبه 10 بهمن 96 شاهد کاهش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و افت ۳۲ تومانی دلار نسبت به روز دوشنبه بود.

به گزارش «تعادل»، نرخ رسمی 19 ارز کاهش و 17 ارز افزایش یافته و بهای 3 ارز هم تغییری نداشته است. دلار با 49ریال افزایش 3695.4تومان، پوند با 312ریال کاهش 5189.4تومان و یورو با 102ریال افت قیمت 4573.4تومان ارزش‌گذاری شد.

صرافی‌های پایتخت هر دلار امریکا را با ۳۲تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه ۴هزار و ۵۷۰تومان می‌فروختند. هر یورو با ۲تومان افزایش ۵هزار و ۷۵۸تومان و هر پوند با ۲۷تومان کاهش ۶هزار و ۶۷۶تومان داد و ستد می‌شد. فاصله 2 نرخ رسمی و آزاد دلار نیز به 875تومان رسید.

در بازار طلا نیز نرخ اونس جهانی به 1344دلار رسید و به خاطر کاهش نرخ دلار، هر گرم طلای ۱۸عیار با ۸۰۰تومان کاهش ۱۴۴هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۵۰۰تومان کاهش یک‌میلیون و ۴۸۸ هزار و ۵۰۰تومان به فروش می‌رفت. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳هزار تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه یک‌میلیون و ۴۵۱هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم بهار آزادی شاهد افت ۳هزار تومانی نسبت به روز گذشته بود و ۷۳۰هزار و ۵۰۰تومان داد و ستد می‌شد.

همچنین در بازار آزاد هر قطعه سکه ربع بهار آزادی با ۳هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۴۳۶هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با ۵۰۰تومان افزایش ۲۹۰هزار و ۵۰۰تومان فروخته می‌شد.

 

ارسال نظر