اخبار

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۰۱

 بانک ملت سرو نقره‌ای طراحی گرافیک گرفت

بانک ملت در پنجمین دو سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیکی ایران، بهترین جایزه این جشنواره، سرو نقره‌یی را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، پنجمین دو سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیکی ایران موسوم به «سرو نقره‌ای» برگزار و در بخش سفارش‌دهنده تبلیغات، بانک ملت برنده بهترین جایزه و سرو نقره‌یی این جشنواره شد. براساس این گزارش در این مراسم که با حضور طراحان مطرح سراسر کشور در موزه هنرهای معاصر تهران و در بخش‌های مختلف ازجمله طراحی پوستر، طراحی نشانه، طراحی هویت بصری، طراحی جلد، صفحه‌آرایی، پروژه، طراحی گرافیک تبلیغات، طراحی وب‌سایت و طراحی کمپین تبلیغاتی برگزار شد، بانک ملت با 4 کمپین تبلیغاتی در زمینه‌های تبلیغات الکترونیک، تبریک سال نو، حساب جام و محیط زیست شرکت کرد که در بخش کمپین تبلیغاتی به عنوان بهترین سفارش‌دهنده، برنده تندیس سرو نقره‌یی انتخاب شد.  

 افزایش خدمات به نابینایان در شعب بانک شهر

در راستای تسهیل در ارائه خدمات ویژه به نابینایان، سیستم ارائه خدمات بانکی نابینایان برای نخستین ‌بار در سرپرستی منطقه 5 بانک شهر(البرز) راه‌اندازی شد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، شهرام عالی‌پور با بیان این مطلب گفت: این سیستم برای تسهیل در ارائه خدمات به نابینایان در شعبه فردیس کرج راه‌اندازی شده است. رییس سرپرستی منطقه 5 البرز بانک شهر در ادامه افزود: با توجه به جایگاه اجتماعی این بانک و محور فعالیت‌های آن در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، سرویس‌دهی به افراد نابینا در شعبه فردیس کرج آغاز شد.

 ارتباط مستقیم تلفنی با معاون پشتیبانی بانک شهر

جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر این هفته با حضور معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک برگزارمی شود. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته با حضور حسین مظلوم معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان و هیات همراه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 برگزار می‌شود. بر این اساس شهروندان، مشتریان و همکاران می‌توانند روز چهارشنبه 20دی ماه از ساعت 10تا 12 از طریق شماره تماس 8655 هر گونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند. گفتنی است، سامانه 8655 برای رسیدگی به درخواست‌ها، شکایت‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه‌اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران یا معاونان بانک پاسخگوی موضوعات حوزه‌ مربوطه خواهد بود.

 

ارسال نظر