اخبار

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۳۷

مدیرعامل پارس‌ آریان مدیر شایسته ملی شد

 علی‌اکبر امین‌تفرشی، مدیرعامل شرکت پارس‌آریان- هلدینگ سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد- موفق به دریافت نشان مدیر شایسته ملی شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در کنگره «مدیر شایسته ملی» که از سوی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مدیرعامل شرکت پارس‌آریان به عنوان یکی از نخبگان مدیریت کشور، تندیس و لوح تقدیر «مدیر شایسته ملی» را دریافت کرد. براساس این خبر، این مراسم با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تعدادی از مسوولان و مدیران شرکت‌های برتر حوزه کارآفرینی، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار شد. هدف از برگزاری تجلیل از نخبگان مدیریت ایران با در نظر گرفتن شاخص‌هایی مانند کارآفرینی، توسعه، ابتکار، خلاقیت و سابقه عملکرد موفق بود. همچنین در این کنگره سخنرانی‌ها و مقالاتی نیز درخصوص شیوه‌های توسعه و رونق کسب وکار همچنین راه‌های رفع موانع موجود ارائه شد. گفتنی است، شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان(سهامی عام) نخستین سنگ بنای ایجاد گروه مالی پاسارگاد با هدف بسترسازی و راهبری فرآیند تشکیل یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های مالی و اقتصادی کشور از طریق جذب سرمایه‌های مردمی و بخش خصوصی و به‌ کارگیری آنها در فعالیت‌های متنوع و پربازده اقتصادی با آرمان گام نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی در تیر ماه 1384 شکل گرفت و اکنون جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های هلدینگ متعلق به بخش خصوصی در ایران را به خود اختصاص داده است.

جایگاه برتر بانک شهر در میان بانک‌های کشور

نایب‌رییس شورای شهر قم با تاکید بر جایگاه برتر بانک شهر در میان بانک‌های سراسر کشور گفت: این بانک هم‌اکنون مورد اطمینان تمامی هموطنان در شهرهای مختلف قرار گرفته و جایگاه بسیار خوبی در عرصه بانکداری دارد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسن بختیاری با اشاره به نقش این بانک در توسعه و آبادانی شهرها به ویژه در کلان‌شهرها گفت: یکی از عواملی که می‌تواند در توسعه و آبادانی کلان‌شهر‌ها موثر باشد، تامین مالی پروژه‌های شهری است و وجود یک بانک تخصصی در حوزه مدیریت شهری می‌تواند به توسعه و آبادانی شهر با سرعت و برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر کمک کند. وی در مورد جایگاه بانک شهر به عنوان یک بانک پیشرو در بانکداری الکترونیک اظهار کرد: امروزه یکی از ابزاری که می‌تواند بانک‌ها را به یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان معرفی کند و مردم به این بانک‌ها اعتماد و توجه بیشتری کنند، وجود سیستم‌های الکترونیک در یک بانک است که خوشبختانه به این موضوع در بانک شهر توجه بیشتری شده است. بختیاری با اشاره به نقش بانک شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: شاید مهم‌ترین نقشی که برای بانک شهر می‌توان در نظر گرفت؛ ارتباطی است که با مدیریت شهری شهرهای سراسر کشور دارد و در واقع اجرای پروژه‌های شهری و فرهنگی به ویژه در شرایطی که شهرداری‌ها با مشکلات تامین منابع مالی مواجه هستند تنها از عهده بانک شهر برمی‌آید.

500 میلیارد تومان برای تعیین‌تکلیف کاسپین

5هزار میلیارد ریال برای تعیین تکلیف 7تعاونی امید جلین گرگان، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدر توس و پیوند در موسسه اعتباری کاسپین اختصاص یافت. مدیرعامل این موسسه اعلام کرد: متاسفانه برخی از روی ناآگاهی یا تعمد با قرار دادن نام موسسه اعتباری کاسپین کنار تعاونی‌های منحل شده، اصرار دارند کاسپین را به عنوان یک موسسه ورشکسته قلمداد ‌کنند اما یک ریال هم به کسی یا جایی بدهکاری ندارد. به گزارش ایرنا، علی نعیمی افزود: این موسسه تازه تاسیس با اخذ مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی در 27 اسفند ماه 1394 ایجاد شد تا تعاونی‌های منحل شده را با مساعدت بانک مرکزی ساماندهی کند و تاکنون 39 هزار میلیارد ریال به سپرده‌گذاران از محل خط اعتباری بانک مرکزی پرداخته است.

صورت‌های مالی بانک رفاه تایید و تصویب شد

جلسه مجمع عمومی عادی و سالانه بانک رفاه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در جلسه مجمع این بانک که 16 دی ماه سال جاری و با حضور رییس و اعضای مجمع بانک در محل سالن کنفرانس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورت‌های مالی بانک منتهی به 30/12/95 به تایید و تصویب مجمع رسید. ربیعی پس از تصویب صورت‌های مالی بانک رفاه طی سخنانی گفت: بانک رفاه طی یک‌سال گذشته عملکرد و دستاوردهای مطلوبی داشته است. به ویژه اقدامات این بانک در مبارزه با فساد و شفافیت مالی مثال‌زدنی است و این شاخص‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های بانکی است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مجمع با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک رفاه به لحاظ دستاورد مطلوب و ثبات در مدیریت بانک اظهار داشت: هیات‌مدیره و مدیریت عالی این بانک هم‌اکنون بسیار هماهنگ هستند. عملکرد یک‌سال گذشته هم ناشی از همین ثبات و یکدستی بوده است. ربیعی افزود: سهامداران بانک رفاه در سال آینده استراتژی‌های خاصی برای حمایت و تقویت از آن دارند، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها، تقویت و افزایش سرمایه بانک است که امیدواریم به زودی محقق شود.

 

ارسال نظر