اخبار

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۲۱۴

اجرای مرحله دوم طرح حاتم بانک انصار

بانک‌ انصار در راستای ‌فرمایش مقام‌ معظم‌ رهبری مدظله‌العالی در حمایت از تولید ملی و سرمایه‌های ایرانی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به زوج‌های جوان و عموم مردم برای تهیه جهیزیه و وسایل زندگی در قالب عقد مرابحه تسهیلات می‌دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، این بانک برای اجرای این طرح در قالب طرحی به نام حاتم (حمایت از تولید ملی) اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت‌های تولید لوازم خانگی داخلی با اعتباری به مبلغ 10‌هزار میلیارد ریال کرد تا به اقشار کم درآمد مساعدت و فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را ترویج کند. این گزارش می‌افزاید که متقاضیان مشمول این طرح می‌توانند ضمن مراجعه به سایت بانک انصار و ثبت‌نام به صورت مستقیم و از طریق پایانه‌های فروشگاهی شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی داخلی اقدام به خرید کالا کنند.

شایان ذکر است که شرایط بهره‌مندی، نحوه ثبت‌نام، چگونگی دریافت کالا، نحوه بازپرداخت اقساط و اطلاعات دیگر مورد نیاز در سایت https://hatam. ansarbank.com به‌طور کامل درج شده است.

تقدیر ستاد فرمان امام(ره) از بانک پارسیان

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از همکاری بانک پارسیان در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی، عمرانی و حوزه مسوولیت‌های اجتماعی کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، مخبر روز سه‌شنبه 28 آذر 96 در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از یک هزارمین مدرسه بنیاد برکت و امضای تفاهمنامه که با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس ستاد فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت، رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور و دیگر شخصیت‌های سیاسی برگزار شد، ضمن تقدیر از مشارکت فعال بانک پارسیان در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و عمرانی دولت و به خصوص در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی کشور با اشاره به تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک پارسیان از تلاش‌های کوروش پرویزیان مدیرعامل این بانک تشکر کرد. شایان ذکر است، همکاری با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ‌ام‌اس ایران، حمایت از بیماران سرطانی، پرداخت تسهیلات ازدواج، خوداشتغالی و کارآفرینی، ساماندهی و جانمایی کسبه ساختمان پلاسکو و... بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و عام‌المنفعه بانک پارسیان بوده است.

همچنین بانک پارسیان با تعاملی اثربخش و فعال در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور و ترویج مدرسه‌سازی و توسعه و تامین فضاهای آموزشی، تداوم نهضت ساخت مدرسه در جامعه را مورد تاکید قرار داده و در ساخت و افتتاح پروژه‌های گوناگون آموزشی مشارکت داشته است.

شایسته‌ سالاری یک تعارف نیست ضرورت است

 جلسه گردهمایی اعضای انجمن مدیریت ایران با محوریت تبیین طرح‌های ملی انجمن در تاریخ 27 آذر 1396 در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش انجمن مدیریت ایران، در این جلسه ضمن آشنایی اعضا با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های انجمن و تشریح فرصت‌های موجود، طرح‌های ملی انجمن ازجمله دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد اخلاق حرفه‌یی، دومین جایزه مسوولیت اجتماعی مدیریت، طرح تایید اعتبار حرفه‌یی مدیران و طرح ملی مدیریت کارآفرینی معرفی شد.

مجید قاسمی، رییس هیات‌مدیره انجمن مدیریت ایران و مدیرعامل بانک پاسارگاد بر لزوم توجه به شایستگی‌ها و توانمندی‌های حرفه‌یی مدیران و کارشناسان تاکید کرد. وی افزود: یکی از مشکلات جدی سازمان‌ها عدم دسترسی به الگوهای مناسب شایستگی حرفه‌یی مبتنی بر مبانی علمی است به همین دلیل سازمان‌ها در انتخاب افراد شایسته برای پست‌های مدیریتی دچار مشکلات جدی هستند. وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد که می‌فرمایند من از فقر امتم نمی‌ترسم بلکه از سوءتدبیر می‌ترسم و ادامه داد: شایسته‌‌سالاری یک تعارف نیست بلکه یک ضرورت است و انجمن مدیریت ایران با عمل به رسالت‌های خود در مسیر شناسایی و بهبود ضعف‌های مدیریتی و تبیین و توسعه مدیریت گام برمی‌دارد.

وی در ادامه افزود: مدیران می‌توانند اخلاق حرفه‌یی را منتقل کنند و ما به دنبال این هستیم که به عنوان یک ارزش افزوده، این کشور به فهم دقیق مسائل مدیریتی دست یابد.

صائمیان، رییس شورای سیاست‌گذاری و دبیر این همایش با اشاره به پیشینه‌ فعالیت‌های انجمن و قریب به 60 خدمتی که به اعضای انجمن ارائه می‌شود، گفت: برگزاری دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد اخلاق حرفه‌یی، دومین جایزه مسوولیت اجتماعی مدیریت، طرح تایید اعتبار حرفه‌یی مدیران و طرح ملی مدیریت کارآفرینی در دستور کار انجمن قرار دارد و ما برای اجرای این طرح‌ها چندین سال است که با گروهی از استادان، پژوهشگران و مدیران صاحب ‌نظر در حرفه مدیریت کار مطالعاتی انجام داده‌ایم که ماحصل آن ارائه این 4 طرح ملی است.

وی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون طرح تایید اعتبار حرفه‌یی مدیران تصریح کرد: مرکز تایید اعتبار حرفه‌یی مدیران قصد دارد با صدور گواهینامه شایستگی حرفه‌یی مدیران، دغدغه سازمان‌ها را در شناسایی توانمندی‌ها و به‌ کارگیری افراد شایسته برای پست‌های مدیریتی را مرتفع کند و بدین‌ترتیب در توسعه شایستگی‌های حرفه‌یی مدیریت در کشور اقدام جدی به عمل آورد. در پایان این جلسه از لوگوی مرکز اعتبار مدیران رونمایی شد.

 

ارسال نظر