اخبار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۶۶۷

مدیر روابط عمومی بانک‌شهر در میان برترین‌ها

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک‌شهر به عنوان برگزیده چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران معرفی و «کاپ خلاقیت» را دریافت کرد.  به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک‌شهر، در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از مسوولان، مدیران کشوری و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک‌شهر، به دلیل ارائه پیشنهادات خلاقانه و ابتکار در عملکرد، در میان برترین‌های روابط عمومی کشور قرار گرفت و «کاپ خلاقیت» را دریافت کرد.  چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران (ICPR1396) برای برقراری ارتباط بین سیاست‌گذاران، مدیران اجرایی، بهره‌برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و نیز تبیین اهمیت «روابط عمومی خلاق و نوآور» در تعالی روابط عمومی کشور با محوریت «خلاقیت، نوآوری و تمایز» برگزار شد.

اعطای 250 میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت به قم

مبلغ 250 میلیارد تومان در سال 1395 از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی استان قم پرداخت شده است.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، سهم استان قم از کل تسهیلات پرداختی این بانک به استان‌های کشور در سال گذشته

1.3 درصد است.  این تسهیلات برای ایجاد، توسعه و تکمیل، بازسازی و تامین سرمایه در گردش واحدهای مختلف صنعتی استان قم پرداخت شده است.  گفتنی است بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تاکنون حدود 172 میلیارد تومان تسهیلات نیز در قالب این طرح به صنایع کوچک و متوسط استان قم پرداخت کرده است.

پیام بانک مهر ایران به‌دنبال یک دهه فعالیت

مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی به‌مناسبت فرا رسیدن

 22 آذر ماه، یک دهه فعالیت این بانک را تبیین کردند. به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:

22 آذر ماه، دهمین سالروز آغاز فعالیت «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» در راستای توانمند‌سازی افراد کم‌درآمد و نیازمند جامعه و همچنین تامین مالی مشتریان عزیز برای رفع مایحتاج ضروری آنهاست.

بیت‌کوین قابل ردیابی نیست

 تحلیلگر سرمایه‌گذاری در یک میزگرد تلویزیونی با اشاره به اینکه اکثریت خریداران و فروشندگان شناخت کافی از سیستم بیت‌ کوین ندارند، توصیه کرد: با مطالعه سراغ ارزهای مجازی بروید.

به گزارش فارس، بهروز خدارحمی تحلیلگر سرمایه‌گذاری درباره بیت کوین گفت: درواقع

بیت کوین یک ارز مجازی، ارز مبتنی‌بر رمز و ابزاری برای مبادله است. بیت کوین قرار است جانشین ارز خارجی شود که فقط در فضای مجازی حضور دارد، ادعای اولیه این است که نظام کنترل پولی در نوسانات اقتصادی مراعات مردم را نمی‌کند و مردم در نوسانات اقتصادی قسمتی از سرمایه خود را از دست می‌دهند اما در سیستم بیت کوین چون در کنترل نظام پولی نیست، سرمایه مردم از کنترل آنها خارج است و مردم ضرر نمی‌کنند.

وی گفت: نهادهای مالی در پی این هستند که بر بیت کوین کنترل داشته باشند و درنهایت این نظام کنترل پولی بر بیت کوین هم کنترل پیدا می‌کنند.

خدارحمی با اشاره به اینکه اکثریت خریداران و فروشندگان شناخت کافی از سیستم جدید ندارند، توصیه کرد: حتما با مطالعه سراغ ارزهای مجازی بروند.

وی گفت: در بیت کوین به نهادهای ناظر بدبین می‌شویم و به جای بانک‌های مرکزی به بیت کوین که هیچ شناختی از آن نداریم، اعتماد می‌کنیم. این در حالی است که امکان نظارت بر بیت کوین نیست. همچنین قابل ردیابی نیست.

خدارحمی افزود: در حال حاضر به بیت کوین به‌عنوان یک کالای سرمایه‌یی نگاه شده و از مسیر اولیه‌اش خارج شده است. علت افزایش قیمت

بیت کوین در بازار هم افزایش تقاضا بوده نه چیز دیگری.

همایون دارابی دیگر مهمان برنامه هم در برنامه تیتر امشب شبکه خبر درباره بیت کوین یا پول الکترونیک گفت: در حوزه پولی با مشکلات ساختاری مواجه هستیم از قبیل ارز بدون پشتوانه اما در بیت کوین این‌گونه نیست و طبق پروتکل خاصی است و یک شبکه زنجیره‌یی هم از این سیستم حمایت می‌کند.

دارابی گفت: در سایه تحریم، بیت کوین می‌تواند چند درصدی از مشکلات ما را حل کند که این یک فرصت حتی برای رفع بیکاری جوانان است.

وی افزود: افرادی که سراغ این ارز مجازی می‌روند از دانش کافی برخوردارند و این‌گونه نیست که کورکورانه این مسیر را انتخاب کنند.

دارابی گفت: بیت کوین یک ارز مبادله‌یی است و در فضای مجازی معاملات با سهولت بیشتر انجام می‌شود و نباید از بیت کوین و ارزهای مجازی ترسی به خود راه داد.

 

ارسال نظر