کاهش نرخ طلا، افزایش قیمت دلار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۶۶۵

روز سه‌شنبه 21 آذر 96 نرخ رسمی 9 ارز کاهش و 29 ارز افزایش یافته و بهای یک ارز هم تغییری نداشت. نرخ رسمی دلار با 40ریال افزایش 3553.9 تومان، پوند با 167ریال کاهش 4740.5 تومان و یورو با رشد 15ریالی 4282.6 تومان ارزش‌گذاری شد.

به گزارش «تعادل» در بازار آزاد نیز صرافی‌های پایتخت هر دلار امریکا را با ۴ تومان افزایش ۴ هزار و ۲۱۸ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۶ تومان کاهش ۵ هزار و ۴۸ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۱۸ تومان افت ۵ هزار و ۸۰۲ تومان معامله شد.

براین اساس اکنون فاصله دو نرخ مبادله‌یی و آزاد دلار به 664 تومان رسیده است. در بازار طلا نیز اونس جهانی با کاهش مواجه شده و به 1243دلار رسیده و در نتیجه نرخ انواع طلا در بازار داخلی کاهش داشته است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۹هزار تومان کاهش یک‌میلیون و ۴۱۰هزار تومان معامله شد. بر اساس آمار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با یک هزار تومان افت، یک‌میلیون و ۳۶۹هزار تومان داد و ستد شد. همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۳ هزار تومان کاهش ۶۹۹ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲ هزار و ۳۰۰ تومان افت، ۴۰۰ هزار و۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده بود.  سکه گرمی نیز با ۲هزار تومان افزایش قیمت ۲۶۷هزار تومان معامله و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با ۷۴۱تومان افت، ۱۲۸هزار و 199 تومان دادوستد شد.

 

ارسال نظر