اخبار

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹

 بانک شهر نشان ملی توسعه کیفیت خدمات گرفت

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسوولیت‌پذیری در ارائه خدمات بانکی به حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل این بانک اهدا شد.

بر این اساس موفقیت در ارائه دســتاوردها، توانمندی‌هــا، خدمات ویژه و نوین همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان از شاخص‌های اهدای این نشان به بانک شهر است.

گفتنی است، راه‌اندازی بیش از 350پیشخوان‌های شهرنت در 183شهر کشور، اتوبانک، خودبانک (VTM) و... ازجمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسوولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانک‌ها و بیمه‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

درخشش دانش‌آموزان ایرانی با حمایت بانک گردشگری

دانش‌آموزان ایرانی که با حمایت بانک گردشگری در مسابقات جهانی ریاضیات آسان(Easy Maths) شرکت کرده بودند 5 مدال رنگارنگ در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.  به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، مسابقات جهانی ریاضیات آسان سال 2017 با حضور بیش از 700دانش‌آموز از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی ازجمله انگلستان، دانمارک، هند، الجزایر و... در تاریخ سوم دسامبر(12 آذر) در شهر دهلی‌نو برگزار شد و تیم 11نفره اعزامی از دانش‌آموزان ایرانی که شامل نفرات برتر مسابقات کشوری امسال بودند با حمایت بانک گردشگری و با عاملیت موسسه تتا به این مسابقات اعزام و موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتنا جعفری، دو مدال نقره توسط محمدمتین انصاری و سهند مرادی و دو مدال برنز توسط محمد پارسا و غزاله اسکندری شدند.  این رقابت‌ها هر سال با حضور دانش‌آموزان منتخب از پایه تحصیلی پنجم ابتدایی تا یازدهم متوسطه در کشور هند برگزار می‌شود.

رضا الماسی مدیرعامل موسسه تتا ضمن ارزیابی مثبت از مشارکت مجموعه آموزش و پرورش و مدارس کشور و تشکر از همکاری بانک گردشگری به عنوان حامی انحصاری تیم اعزامی به مسابقات جهانی این رقابت‌ها را فرصتی برای هم‌افزایی علمی و تشویق دانش‌آموزان و شناخت و معرفی استعدادهای برتر کشور خواند و ابراز امیدواری کرد تا روند آموزش مهارت‌ورزی به جای افزایش محفوظات بیش از گذشته در آموزش و پرورش کشور مورد توجه قرار گیرد.  شایان ذکر است، ریاضیات آسان متدی مهارتی و پیشرفته برای افزایش سرعت محاسبات ریاضی در 4 عمل اصلی به‌علاوه توان و جذر است که سبب افزایش تمرکز و خلاقیت ذهن، بهبود سطح هوشیاری و فعالیت مغز و از همه مهم‌تر بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود. در سال‌های اخیر تعداد رو به رشدی از موسسات آموزشی و مدارس ممتاز در جهان به آموزش این رشته مهارتی پرداخته‌اند.

 5000 میلیارد ریال تسهیلات بانک آینده به بنگاه‌ها

 با توجه به نقش بسزایی که بنگاه‌های کوچک و متوسط(SME) در اشتغال‌زایی و ظرفیت‌سازی تولیدی همچنین بهبود تولید و درآمد ملی در کشور دارند؛ بانک آینده در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» نسبت به تامین مالی و تقویت اقتصادی بنگاه‌های کوچک و متوسط اهتمام کرده است.  این بانک در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضمن تبیین و ابلاغ برنامه‌ها و دستورالعمل تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط به کلیه شعب خود؛ علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که از طریق تارگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت(کارگروه‌ تسهیل و رفع موانع تولید استانی) معرفی شده‌اند؛ با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط برای راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط را برابر ضوابط اعلام شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و همراهی کرده است.  حاصل این اقدام؛ در 7ماهه اول سال جاری، تخصیص بهینه تسهیلات به یکصد و بیست(120) بنگاه کوچک و متوسط بالغ بر مبلغ 5.000(پنج هزار) میلیارد ریال با نرخ سود مصوب شورای محترم پول و اعتبار بوده است. بنگاه‌هایی که از بانک آینده تسهیلات دریافت کرده‌اند؛ در 16 استان کشور شامل استان‌های: آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، تهران، قزوین، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد مشغول به فعالیت هستند.  پیامد مستقیم تامین مالی این بنگاه‌ها، افزایش یا تثبیت اشتغال واحدهای مشمول، فعال کردن واحدهای غیرفعال، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد بوده است.

شرایط واریز اقساط وام فرشتگان

تسهیلات تعاونی منحله فرشتگان به موسسه کاسپین منتقل شد موسسه اعتباری کاسپین از مشتریان تعاونی فرشتگان خواست از روز 18 آذر برای پرداخت اقساط به شعب منتخب موسسه در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، موسسه اعتباری کاسپیین در اطلاعیه‌یی که روز شنبه منتشر کرد، اعلام کرد: در صورت مغایرت در مانده تسهیلات، مستندات به شعبه ارائه تا نسبت به رفع مغایرت اقدام شود. آن دسته از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان که به علت داشتن تسهیلات حساب‌های آنها تاکنون به کاسپین منتقل نشده بود، از 25 آذر ماه می‌توانند برای تسویه تسهیلات و برداشت بقیه سپرده خود اقدام کنند.  همچنین سپرده‌ گذارانی که موجودی آنان زیر مبلغ 2 میلیارد ریال بوده و به علت داشتن تسهیلات حساب آنها تاکنون به موسسه منتقل نشده بود، از 25 آذر ماه می‌توانند برای تسویه تسهیلات و برداشت بقیه سپرده خود اقدام کنند.  سپرده‌گذارانی که سپرده آنها به علت بدهی تسهیلاتی یا ضمانت بسته شده است، می‌توانند برای تسویه تسهیلات و برداشت بقیه به شعب مراجعه کنند؛ جرایم تاخیر تادیه همه اقساط تسهیلات از تاریخ اول تیرماه امسال تا 12 آذر ماه جاری به میزان فقط 6 درصد مشمول بخشودگی می‌شود.  بر اساس این اطلاعیه، گیرندگان تسهیلات که نسبت به تسویه بدهی خود به‌صورت نقدی اقدام می‌کنند نیز مشمول بخشودگی سود آینده و جرایم تاخیر تادیه اقساط می‌شوند.

 

 

ارسال نظر