کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد) رونمایی شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۳۴۸

برای نخستین ‌بار در کشور، کیف پول همراه پاسارگاد(کیپاد) جهت سهولت در انجام تراکنش‌های پرداخت خرد همزمان با ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در مشهد مقدس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این مراسم که با حضور فلاح‌جوشقانی، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، براری معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها، رشیدیان استاندار خراسان رضوی، تقی‌زاده‌خامسی شهردار مشهد مقدس، آل شیخ معاون شهردار مشهد، مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسوولان استانداری و شهرداری، اعضای شورای شهر، مقامات محلی و مدیران بانک‌پاسارگاد و شرکت ایرانسل در محل تالار شهرداری برگزار شد، کیف پول همراه پاسارگاد معرفی شد.

فلاح‌جوشقانی، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرد: امروزه فناوری وجه تمایز در همه کسب وکارهاست که با رعایت اصل استفاده از ظرفیت‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت مطمئنا کسب وکار را متمایز خواهد کرد. در سال‌های اخیر در حوزه ICT و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در کشور رشد چشمگیری داشته‌ایم. با توجه به تحولات دولت الکترونیک در آینده در همه عرصه‌ها ازجمله بانکداری کاملا منطبق بر ICT خواهیم بود. وی ادامه داد: در حوزه خدمات پرداخت همراه(کیف پول همراه) 3 ذی‌نفع اصلی داریم؛ اپراتورهای تلفن همراه(تامین‌کننده بستر امن و زیرساخت‌ها)، بانک‌ها(ارائه خدمات پولی) و رگولاتورها(در این خدمت: بانک مرکزی و سازمان ارتباطات و تنظیمات مقررات رادیویی). برای بهبود خدمات، تعامل رگولاتورها ضرورت دارد و در بحث پرداخت همراه خوشبختانه این تعامل درحال بهبود است. فلاح در پایان ضمن تشکر ویژه از بانک پاسارگاد گفت: سیاست کلی وزارت فناوری اطلاعات، حمایت است؛ تا به اهداف وزارت ارتباطات در برنامه ششم جامه عمل بپوشانیم. ما با تعامل با رگولاتورهای مالی مثل سازمان بورس و بانک مرکزی و بانک‌ها ازجمله بانک پاسارگاد، فضا را برای توسعه خدمات آماده می‌کنیم. رشیدیان، استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: خوشحالیم که در روز میلاد در جهت خدمت به شهر فرزند پیامبر و در راستای رشد علم و فناوری و ایجاد شهر هوشمند برای بیش از ۲۷میلیون زائر و شهروندان این شهر گام برداشته‌ایم. شهر مقدس مشهد اکنون شهری فرا ملی است و آیینه توانمندی‌های ایران بزرگ است و با همراهی بخش‌های بزرگ کشور مثل بانک‌ها می‌توانیم برای رفع نیازهای مردم و زائران از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم. امیدواریم با همدلی و همراهی دولت و بخش خصوصی افق‌های روشنی را پیش روی رشد و توسعه کشور بگشاییم. تقی‌زاده‌خامسی، شهردار مشهد مقدس با ارائه توضیحاتی پیرامون هوشمندسازی شهر مشهد عنوان کرد: امروز نخستین گام را به سوی شهر هوشمند برداشته‌ایم و این اقدام توسط یکی از قوی‌ترین بانک‌های کشور، بانک پاسارگاد و با همکاری اپراتوری مطرح و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته است. بال دیگر این شهر هوشمند شهروندان هستند که آموزش شهروندان به عنوان گام دیگری در جهت تامین زیرساخت‌های دیگر شهر هوشمند مورد توجه ماست.

وی در ادامه با تشکر از قاسمی گفت: مدیرعامل بانک پاسارگاد یکی از توانمندترین مردان بانکی ایران است که همواره با جذب نیروهای مستعد و خلاق، نوآوری‌هایی را ایجاد کرده است. باعث افتخار است که شهر مشهد به عنوان نخستین شهر انتخاب شده و امیدواریم توسعه خدمات ادامه یابد.

 

ارسال نظر