ارائه کامل‌ترین خدمات بانکی به زائران اربعین

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۵۴۳
ارائه کامل‌ترین خدمات بانکی به زائران اربعین

رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر گفت: در حال حاضر کامل‌ترین و به‌روزترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان خوزستان ارائه می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، فرید جلالی‌عزیزپور با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر با راه‌اندازی چندین واحد خدماتی در پایانه مرزی چذابه، استقرار 3دستگاه پیشخوان شهرنت و خودپردازهای سیار در حال خدمت‌رسانی به هموطنان است.

وی با بیان اینکه خدمات بانکی بانک شهر به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به زائران علاوه بر آمادگی شعب و پیشخوان‌های شهرنت در شهر‌های آبادان و خرمشهر، 2دستگاه خودپرداز سیار، 5دستگاه خودپرداز ثابت و یک دستگاه وب‌کیوسک در شلمچه فعالیت می‌کنند.

رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر تصریح کرد: البته در مسیر زائران عبوری از این استان علاوه بر پیشخوان‌های مستقر در شهر اهواز، پیشخوان‌های استقرار یافته در شهرهای شوش و اندیمشک نیز به صورت تمام‌وقت آمادگی ارائه خدمات به زائران اربعین را دارند.  جلالی ادامه داد: در استان خوزستان در مجموع علاوه بر شعب بانک شهر، تعداد 56 دستگاه خودپرداز آمادگی کامل برای ارائه خدمات بانکی در ایام اربعین را دارند.

وی خاطرنشان کرد: راهبران بانک شهر در محل استقرار خودپردازها حضور داشته و برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی آمادگی دارند.  جلالی در ادامه اظهار کرد: همچین بانک شهر نسبت به راه‌اندازی و برپایی دو موکب در محل مرزهای چذابه و شلمچه برای پذیرایی از زائران اقدام کرده که آماده خدمت و ارائه اطلاعات بانکی مورد نیاز در سفر هستند.

 

ارسال نظر