افزایش اندک قیمت سکه و ارز در بازار

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۲۹۶

گروه بانک و بیمه

روز چهارشنبه 10 آبان 96 نرخ رسمی 21 ارز افزایش و 5 ارز کاهش یافت و بهای 3 ارز هم تغییری نداشته است. دلار با 11 ریال افزایش 3496.5 تومان، پوند با 246 ریال رشد 4639.6 تومان و یورو با رشد 4 ریالی  4066.3 تومان ارزش‌گذاری شد.

به گزارش «تعادل»، در بازار آزاد ارز، صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار امریکا را با ۲ تومان افزایش نسبت به روز سه‌شنبه ۴ هزار و ۵۸ تومان می‌فروختند. همچنین قیمت داد و ستد هر یورو با ۶ تومان رشد و هر پوند با ۳۶تومان افزایش به ترتیب ۴ هزار و ۷۹۸ و ۵ هزار و ۴۲۹ تومان تعیین شده بود.

در حال حاضر اختلاف دو نرخ مبادله‌یی و آزاد دلار به 562 تومان کاهش یافته است.

در بازار طلا نیز هر اونس در بازار جهانی به 1275 دلار افزایش یافته و انتظار می‌رود که با افزایش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه همچنان روند افزایشی را حفظ کند. اما روز چهارشنبه هر گرم طلای ۱۸عیار با ۸۰تومان کاهش، ۱۲۷هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده بود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز سه‌شنبه یک میلیون و ۳۱۵هزار و ۳۰۰تومان فروخته می‌شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار تومان افزایش، یک‌میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شد. نیم سکه با یک‌هزار و ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز سه‌شنبه ۶۷۳ هزار و ۳۰۰ و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با هزار تومان افزایش، ۳۸۲ هزار و ۳۰۰تومان ارزش‌گذاری شد. قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵۵هزار تومان معامله شد.

 

 

ارسال نظر