دلار ارزان و سکه گران شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۱۷

گروه بانک و بیمه

قیمت انواع سکه دیروز در بازار تهران افزایش و نرخ دلار و یورو کاهش یافت. به‌گزارش «تعادل»، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز دوشنبه در بازار تهران با یک‌هزار و ۷۰۰تومان افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته یک‌میلیون و ۲۴۷هزار و ۸۰۰تومان داد و ستد شد.  همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳هزار و ۵۰۰تومان افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه یک‌میلیون و ۲۱۵هزار و ۵۰۰تومان ارزش‌گذاری شده بود. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد رشد ۹۰۰تومانی بود و ۶۴۶هزار و ۹۰۰تومان معامله شد.  ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد ۲هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه ۳۶۸هزار و ۵۰۰تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۲هزار و ۹۰۰تومان افزایش، ۲۵۰هزار و ۹۰۰تومان بود. هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز در بازار آزاد با ۷۸۵تومان افت ۱۲۰هزار و ۵۱۲تومان ارزش‌گذاری شده بود.  صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار امریکا را با ۶تومان افت نسبت به روز پنج‌شنبه ۳هزار و ۹۰۴تومان فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۱۲تومان کاهش ۴هزار و ۶۹۰تومان و هر پوند با ۱۲تومان رشد ۵هزار و ۲۶۳تومان بود.

 بازگشایی بازار طلای تهران از چهارشنبه

بازار طلای تهران که به‌دلیل سوگواری ایام محرم از پنج‌شنبه ششم مهرماه به مدت ۶ روز تعطیل بود از روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه بازگشایی خواهد شد.

بازار طلای تهران تا روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه تعطیل و تمام واحدهای صنفی بازار طلای تهران ازجمله پاساژهای بنکداری، پله آهنی (راسته آبشده فروشان)، بازار طلا و جواهر سبزه‌میدان و تمام طلافروشان راسته بازار تهران بسته است.

 همه ساله بازار تهران از هفتم محرم تا سوم امام تعطیل بوده و صنوف مختلف بازار تهران از جمله بازار طلا به عزاداری پرداخته و طبق سنتی دیرینه دستجات سوگوار در بازار تهران به حرکت در می‌آیند.

بازار طلای تهران از ۶ مهرماه تا روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه به مدت ۶ روز تعطیل بوده و روز چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته بازار طلا باز خواهد بود.

 باتوجه به افت حجم خرید و فروش در بازار طلای تهران برخی کسبه این بازار زودتر به تعطیلی بازار در این ایام اقدام کردند و چهارشنبه هفته گذشته اکثر واحدهای پله آهنی که معاملات آبشده در آن صورت می‌گیرد و برخی کسبه بازار طلا تعطیل بودند.

 

ارسال نظر