تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۱۴۰
تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد

مدیرعامل بانک شهر گفت: در پی فرارسیدن ماه محرم و عزیمت تعداد قابل توجهی از هموطنان به کشور عراق برای زیارت سرور و سالار شهیدان، خدمات بانک شهر به گونه‌یی طراحی و ارائه خواهد شد تا تبدیل ارز زائران بدون کارمزد صورت پذیرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حسین محمد پورزرندی تاکید کرد: بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال، حضوری پررنگ در مرزهای کشور عراق و مسیرهای تردد زائران حسینی خواهد داشت تا بتواند خدمات مورد نیاز شهروندان در حوزه بانکی، خصوصا تبدیل ارز زائران را مهیا کند.

وی در همین راستا از راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت سیار این بانک از ابتدای آبان ماه در مرزهای کشور خبر داد و افزود: با تمهیداتی که صورت پذیرفته است، به نظر می‌رسد که هیچ جای نگرانی برای زائران در تبدیل ارز خود از ریال به دینار عراقی و دینار به ریال وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت: از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای دریافت ارائه خدمات بانکی در کشور عراق نیز استفاده خواهیم کرد و امیدواریم در آینده نزدیک دریافت مجوز ارائه خدمات بانکی از قبیل نقل و انتقالات پولی، تبدیل ارز و... در کشور عراق و به ویژه شهر کربلا در ایام اربعین صورت گیرد.

 

ارسال نظر