پیام مدیرعامل بانک صنعت به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۵۴۹

 علی اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «هفته دفاع مقدس الهام گرفته از ماه محرم و عاشورای حسینی (ع)، یادآور یکی از حماسی‌ترین مقاومت‌های تاریخ ملت ایران در برابر دشمنانی است که نه تنها تمامیت ارضی بلکه آرمان‌ها و ارزش‌های حاصل از انقلاب اسلامی ایران را تهدید کردند.

دشمنان بر این خیال بودند که درخت انقلاب اسلامی نهالی است که نخستین روزهای خود را تجربه می‌کند و در شرایط دفاعی قابل اعتمادی به سر نمی‌برد. اما انقلاب برگرفته از باور و ایمان قلبی ملت نه تنها معادلات را به هم ریخت بلکه عزم ملت را بیش از گذشته دوچندان کرده و در دوره‌های مختلف انقلاب همگامی ملت و مسوولان سبب شد تا نظام اسلامی محکم‌تر و با صلابت‌تر از همیشه در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... گام بردارد.

زیبا گفت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که «آنها حساب همه‌چیز را می‌کردند الا یک حساب و آن حساب، معنویت بود. آنها توجه به این نداشتند که ملت همه با هم علاقه به خدا و اسلام دارند.»

و امروز نیز با اتحاد و انسجام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با الهام از 8سال ایستادگی ایثارگران و جانبازان در دفاع مقدس توانستیم در برابر دنیا با صدای بلند و با قدرت در جهت حفظ حقوق‌مان گفت‌وگو کنیم و دیوارهای تحریم‌های ظالمانه را بشکنیم.

وظیفه یکایک ما الهام گرفتن از ایثار و انگیزه‌های پرتوان آن دوران مقدس است تا بتوانیم مراحل توسعه صنعتی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و با دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب و دفاع مقدس دین خویش را نسبت به خون شهیدان و رنج‌های همه ایثارگران ادا کنیم.

مصادف شدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و هفته اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس، بیش از هر زمان دیگر وظیفه ما را برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده دوچندان می‌کند تا این فرهنگ ناب حسینی به جد در برنامه‌ریزی‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

 

ارسال نظر