بانک پاسارگاد، پیشرو در خدمات بانکداری الکترونیک

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۴۸

 امروزه بانکداری‌الکترونیک، بخشی اجتناب‌ناپذیر از سیستم بانکی کشور است. بخشی که به ‌علت عواملی مانند کاهش هزینه‌ها و تسریع در ارائه خدمات باعث افزایش رضایتمندی مشتریان می‌شود. علاوه بر این، تاثیر بسیار مثبتی در کاهش آلودگی هوا، کاهش رفت‌و آمدهای غیرضروری، رفع تبعات ناشی از آن و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم دارد که به دنبال آن حفظ محیط‌زیست و افزایش کارایی را در پی خواهد داشت.

بانک‌ پاسارگاد نیز به‌جهت نوآوری‌ها و خلاقیت، در این بخش پیشرو بوده و با ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک به بهترین نحو ممکن، گامی موثر در جهت افزایش رضایت مشتریان و حفظ محیط‌زیست برداشته است. تا آنجا که موفق شده ‌عنوان «بانک‌سبز» را از آن خود کند. در این بانک بیش از 95درصد از خدمات بانکی از طریق بانکداری الکترونیک و کمتر از 5درصد به‌ صورت حضوری انجام می‌شود.

مهم‌ترین دستاورد بانک ‌پاسارگاد، تهیه نرم‌افزار بانکداری متمرکز (Core-Banking) است. سیستمی که در بستر آن بسیاری از خدمات بانکداری الکترونیک مانند بانکداری مجازی برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور ارائه شده است. بانکدارى مجازى بانک ‌پاسارگاد، طیف وسیعى از خدمات بانکى را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار مى‌دهد. این خدمت به مشترى امکان مى‌دهد که از طریق برقرارى ارتباط اینترنتی بتواند پار‌ه‌یى از امور بانکى خود را انجام دهد.

 

ارسال نظر