اخبار

۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۸۹

برندگان جوایز «بسیار سفر باید بُرد» در بانک آینده

قرعه‌کشی جوایز ششمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده با نام «بسیار سفر باید بُرد» با حضور بازرسان تعیین شده از طرف بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار و برندگان خوش شانس 3 سفر به کشور برزیل با یک نفر همراه، 5 سفر به قاره اروپا با کشتی کروز و 360 جایزه دیگر این طرح مشخص شدند.

طرح «بسیار سفر باید بُرد» برای گسترش فرهنگ بهره‌‌برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد یک تجربه جدید برای هموطنان گرامی از سوی بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به مرحله اجرا درآمد. این طرح از تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال‌جاری همزمان با نیمه ماه شعبان آغاز شده و تا تاریخ 10 شهریورماه جاری مصادف با عید سعید قربان ادامه داشت. مشتریان محترم در این زمان فرصت داشتند تا بر اساس نوع سپرده بانکی، تراکنش‌های بانکداری الکترونیکی و نگهداشت مبلغ سپرده امتیاز کسب کنند و با کسب حداقل 500 امتیاز در قرعه‌کشی جوایز این طرح شرکت کنند.

سازوکار امتیازدهی و شرکت در قرعه‌کشی‌های باشگاه مشتریان بانک آینده به گونه‌یی طراحی شده است که مشتریان می‌توانند مقدار مشخصی از امتیاز را برای شرکت در قرعه‌کشی هر دوره استفاده کنند و مابقی امتیاز خود را ذخیره کرده و در دوره‌های آینده تا پایان سال 1396 برای افزایش امتیاز و شانس برنده شدن خود استفاده کنند.

کاهش نرخ ارز و سکه

گروه بانک و بیمه  بانک مرکزی نرخ مبادله‌یی ۳۹ ارز را برای روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۱ ارز ازجمله دلار و یورو افزایش و قیمت ۱۶واحد پولی مانند پوند کاهش یافت؛ نرخ ۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند. براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار امریکا برای با ۳۰ریال افزایش نسبت به روز دوشنبه 33515ریال قیمت خورد همچنین هر پوند انگلیس با ۲۲۷ریال کاهش ۴۵هزار و ۲۹۳ریال و هر یورو با ۱۲۱ریال افزایش ۴۰هزار و ۱۱۲ریال ارزشگذاری شد.

به گزارش«تعادل» در بازار آزاد ارز نیز صرافی‌ها هر دلار امریکا را با کاهش ۲تومانی 3896تومان ارزش‌گذاری کردند؛ هر یورو نیز با رشد ۸ تومانی 4712تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۲۲تومان کاهش 5268 تومان معامله شد. فاصله نرخ آزاد و مبادله‌یی دلار اکنون به 544 تومان رسیده که نسبت به قبل اندکی کاهش داشته است.

در بازار طلا نیز نرخ هر اونس در بازار جهانی به 1308دلار کاهش یافته و در نتیجه هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با افت ۴۶تومانی در بازار ۱۲۲هزار و ۳۳۶تومان معامله شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز سه‌شنبه در بازار تهران با یک هزار و ۱۰۰تومان افت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۴۸هزار و ۱۰۰تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲هزار و ۲۰۰تومان کاهش یک میلیون و ۲۲۱هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با یک هزار و ۴۰۰تومان افت ۶۴۵ هزار و ۷۰۰تومان داد و ستد شد؛ در عین حال هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با یک هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۳۶۲هزار و ۳۰۰تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه گرمی نیز با ۶۰۰ تومان افت ۲۵۰هزار و ۳۰۰تومان معامله شده است.

 

رونمایی از ITM بانک ‌شهر تحولی دیگر در بانکداری

دستگاه «ITM» به عنوان جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور و تحولی نو در این حوزه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک‌شهر رونمایی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک‌شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی در این مراسم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه کشور، گفت: ارائه آخرین دستاورد صنعت بانکداری با نام ITM نمونه‌یی از نوآوری در خدمات از سوی بانک‌شهر است که با کمک جوانان این مرز و بوم و با هدف عدم اتکا به بازارهای خارجی به مشتریان بانکی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این دستاورد قطعا موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان خواهد شد، افزود: این دستگاه که توسط مهندسان خبره داخلی طراحی و به سرانجام رسیده است، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. مدیرعامل بانک‌شهر با اشاره به اهمیت ایجاد تحول در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: این بانک در مرحله اول این کار را انجام داده و بانکداری الکترونیک را با روش‌های مختلفی عملیاتی کرده که موجب رضایت شهروندان نیز بوده است.

پورزرندی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای جوانان از ثمرات چنین اقداماتی است، تصریح کرد: قطعا سرمایه‌گذاری در این حوزه برای آیندگان صورت می‌گیرد و بانک‌شهر شعار «نوآوری در خدمت» را در این راستا محقق کرده است.

وی با اشاره به رونمایی از آخرین دستاورد صنعت بانکداری با نام «ITM» توسط بانک‌شهر گفت: این دستگاه، امکانات یک شعبه بانکی، مراکز تماس، موبایل بانک و اینترنت بانک را در هم می‌آمیزد تا یک عرصه جدید را به سوی مشتریان بازکند.

مدیرعامل بانک‌شهر با بیان اینکه این دستگاه‌ها به مشتریان کمک خواهد کرد تا درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند، خاطرنشان کرد: افتتاح حساب و صدور کارت نقدی، انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور اینترنتی کارت هدیه، پرداخت اقساط تسهیلات بانک‌شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، صدور گواهی تمکن مالی، صورتحساب فارسی و لاتین، صدور ضمانتنامه بانکی و همچنین خدمات مبتنی بر دولت الکترونیک از جمله خدماتی است که این دستگاه ارائه می‌دهد.

 

ارسال نظر