اخبار

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۳۷

«تعاونی‌ توسعه البرز» و «ولیعصر» غیرمجازند

«شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر(عج)» فاقد مجوز از بانک مرکزی هستند، بر این اساس هموطنان گرامی از سپرده‌گذاری یا هرگونه همکاری ازجمله دراختیار قرار دادن ملک به این موسسات خودداری کنند. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، «شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر(عج)» در قالب واحد‌های اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی، اغلب در استان‌های البرز و تهران ضمن نقض قوانین و مقررات ذی‌ربط و بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی به فعالیت اعتباری مبادرت می‌کنند که بانک مرکزی با همکاری نهادهای نظارتی و انتظامی اقدام‌های لازم را برای جلوگیری از گسترش فعالیت آنها به عمل آورده است.

امکان شارژ کارت شهروندی با وب کیوسک

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از امکان شارژ کارت شهروندی از طریق دستگاه وب کیوسک در پیشخوان‌های شهرنت خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان این مطلب، افزود: در راستای گسترش خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی، امکان شارژ کارت شهروندی از طریق دستگاه‌های وب کیوسک موجود در پیشخوان‌های شهرنت فراهم شده است. وی با تاکید بر اینکه تمام دارندگان کارت‌های شهروندی می‌توانند با مراجعه به پیشخوان‌های شهرنت از این قابلیت استفاده کنند، تصریح کرد: هم‌اکنون دریافت مانده کارت شهروندی، شارژ توسط حساب متصل به کارت، شارژ از طریق کارت شتابی و همچنین دریافت حواله برای این کارت‌ها از طریق این دستگاه فعال شده است.

اطلاعیه شماره 4 بانک آینده در مورد افضل توس

پیرو اطلاعیه‌های قبلی این بانک درباره ابلاغ بانک محترم مرکزی ج. ا. ایران و مصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) به بانک آینده؛ بدین‌وسیله به ‌اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌گفته می‌رساند که مجوز لازم برای انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران دارای مانده تا سقف 30 میلیون ریال به حساب‌های متناظر در بانک آینده از مرجع ذی‌صلاح صادر و بدین وسیله از سپرده‌گذاران محترم دعوت می‌گردد تا مطابق برنامه زمان‌بندی در جدول زیر به همراه اصل شناسنامه، اصل کارت ملی و اصل دفترچه یا گواهی سپرده، به شعب افتتاح‌کننده حساب خود در تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) مراجعه نمایند. بدیهی ‌است؛ برنامه زمان‌بندی برای سایر سپرده‌گذاران محترم نیز متعاقبا و پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، اعلام خواهد گردید. لذا، برای تسهیل امور سپرده‌گذاران عزیز و جلوگیری از تراکم و ازدحام در شعب تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، صرفا در تاریخ‌های تعیین شده به شعب مذکور مراجعه فرمایند. از سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) تقاضا دارد، در صورت وجود هرگونه ابهام، با شماره تلفن 27663200-021 که در تمام ساعات شبانه‌روز، پاسخگو است تماس و از مراجعه به شعب بانک آینده، خودداری فرمایند.

یک هفته تا پایان مهلت قرعه‌کشی بانک سینا

تا پایان مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا کمتر از یک هفته باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، هموطنان جهت بهره‌مندی از جوایز نخستین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک تا پایان شهریور ماه فرصت دارند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب اقدام کنند. گفتنی است نخستین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار می‌شود و در این دوره از قرعه‌کشی این حساب‌ها، 20جایزه 50میلیون ریالی، 40جایزه 20میلیون ریالی، 50جایزه 10میلیون ریالی، 10جایزه 100میلیون ریالی و میلیاردها جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد. تمام هموطنان نیک‌اندیش و خیر برای مشارکت در امر نیک قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از این جوایز تا پایان شهریور ماه فرصت دارند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود اقدام نمایند. هر 500هزار ریال در هر روز یک امتیاز به حساب سپرده‌گذاران منظور خواهد شد. قابل ذکر است جهت تسهیل امور هموطنان، امکان افتتاح حساب به صورت اینترنتی و عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعبه از طریق اینترنت بانک سینا نیز فراهم شده است.

 

ارسال نظر