پوند انگلیس ۱۱۶ تومان گران شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶

قیمت انواع سکه در بازار دیروز تهران با نوسان اندک معامله شد و هر پوند انگلیس نیز با افزایش ۱۱۶تومانی به قیمت ۵۳۱۶تومان قیمت خورد.

به گزارش «تعادل» دیروز شنبه صرافی‌ها هر دلار امریکا را با کاهش ۲تومانی، ۳هزار و ۹۰۷تومان ارزش‌گذاری کردند هر یورو با افت ۶ تومانی، ۴هزارو ۷۲۳ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۱۱۶تومان افزایش، ۵ هزار و ۳۱۶ تومان است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با یک هزار و ۴۰۰ تومان افت نسبت به روز پنج‌شنبه هفته گذشته، یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۹۰۰ تومان رشد، ۶۵۵ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با ۴ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه، ۳۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار و ۱۰۰ تومان رشد، ۲۵۲ هزار ۱۰۰ تومان بود همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۷۱۶ تومانی، ۱۲۴هزار و ۳۲۱ تومان معامله شد.

نرخ دلار دیروز در پایان بازار معاملات تالار‌های معاملاتی ۳۹۱۰۵ریال تسویه شد که نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش یافت. نرخ دلار که پنج‌شنبه در معاملات اتاق ۳۹۱۵۰ تومان تسویه خورده بود در ادامه روند معاملات که تا پایان ساعت ٢٠ بامداد ادامه پیدا کرد با کاهش ٣٠ ریالی به ٣٩١٢۰ ریال رسید.

بانک مرکزی نیز دیروز نرخ تبادلی دلار را ٣٣٤۵۰ ریال اعلام کرد که ١٠ ریال کاهش داشت.

لازم به ذکر است که معاملات سکه و طلای آب‌شده نیز تا ساعت ٢٤ بامداد ادامه پیدا کرد و سکه یک میلیون و ۲۵۴ هزار تومان و طلای آب‌شده هر کیلو ٥٤٠ هزار و ۸۰۰ دلار معامله شد.

معاملات دیروز نیز ساعت 14:30 پایان یافت و دلار با قیمت ٣٩١٠۵ ریال تسویه شد. هرکیلو طلای آب‌شده ۵۴۰ هزار دلار و هرسکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان تسویه خورد.

همچنین قیمت درهم در بازار آزاد در حالی ١٠٧٢ تومان تسویه خورد که آخرین قیمت درهم بانک ١٠٦٩ تومان بود.

 

ارسال نظر