دلار گران و سکه ارزان شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۰۲۶

گروه بانک و بیمه|

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز در بازار تهران حدود ۷ هزار تومان کاهش یافت و نرخ دلار، یورو و پوند با رشد همراه بود.

به گزارش «تعادل» صرافی‌ها هر دلار امریکا را با افزایش ۱۴ تومانی ۳هزار و ۸۷۲تومان ارزش‌گذاری کردند همچنین هر یورو با افزایش ۱۷تومانی، ۴هزار و ۷۳۲ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۵ تومان رشد، ۴ هزار و ۹۹۷ تومان است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز چهارشنبه در بازار تهران با ۶ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش نسبت به روز سه‌شنبه، یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار تومان افت، یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۶ هزار تومان کاهش، ۶۴۷ هزار تومان داد و ستد شد؛ در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با ۴ هزار تومان افت نسبت به روز سه‌شنبه، ۳۷۷ هزار تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه گرمی نیز با یک‌هزار و ۹۰۰ تومان رشد، ۲۵۲هزار و ۹۰۰ تومان است؛ همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار با یک هزار و ۱۰۸ تومان افت، ۱۲۲ هزار و ۸۲ تومان معامله شد.

 اختلاف دلار رسمی و مبادله‌ای 555 تومان شد

روز گذشته نرخ رسمی 12 ارز کاهش و 23 ارز افزایش یافته و نرخ 4 ارز هم تغییری نداشته است. نرخ رسمی دلار با 9ریال افزایش 3316.9تومان تعیین شد. پوند با 16ریال رشد 4288.3تومان و یورو با 42ریال کاهش 3973.6تومان قیمت‌گذاری شد.

اختلاف دو نرخ مبادله‌یی و آزاد دلار به 555 تومان رسیده است. همچنین در بازار طلا هر اونس جهانی به 1310دلار رسید و افزایش قابل توجهی داشته است. اما جالب این است که قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار با یک هزار و ۱۰۸تومان افت ۱۲۲هزار و ۸۲ تومان معامله شد.

 

ارسال نظر