اخبار

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳

سهام دولتی بیمه دانا، البرز و آسیا واگذار می‌شود

رییس کل بیمه مرکزی گفت: دولت به زودى واگذارى سهم خود در 3شرکت بیمه دانا، آسیا و البرز را آغاز خواهد کرد. دولت و وزارت اقتصاد اصرارى به تعیین مدیر براى این شرکت‌ها ندارند و بدون شک با واگذاری سهم دولت در این 3شرکت روال تعیین مدیرعامل به سیاق شرکت‌های خصوصی پیگیری خواهد شد.

عبدالناصر همتی، رییس کل بیمه مرکزی در گفت‌وگو با ریسک نیوز درخصوص وضعیت 3شرکت بیمه واگذار شده(آسیا، البرز و دانا) در دولت دوازدهم صراحتا اعلام کرد: دولت قطعا به زودى واگذارى سهم خود در این 3شرکت را آغاز خواهد کرد. وی درخصوص نظر وزیر جدید اقتصاد نیز اذعام کرد: نظر وزیر محترم هم بر تعیین تکلیف و واگذاری سهم دولت در این 3شرکت است. رییس کل بیمه مرکزی در ادامه تاکید کرد: من هم بر نظر قبلى خود مبنی بر لزوم واگذاری سهم دولت در 3شرکت بیمه البرز، دانا و آسیا هستم و دولت نیز به زودى واگذارى سهم خود در این 3شرکت را آغاز خواهد کرد.

افزایش 17تومانی دلار

گروه بانک و بیمه| صرافی‌ها هر دلار امریکا را با افزایش ۱۷تومانی ۳هزار و ۸۶۴ تومان ارزش‌گذاری کردند؛ همچنین هر یورو با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته، ۴هزارو ۶۷۷ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۲۵ تومان رشد، ۴ هزار و ۹۶۹ تومان است. به گزارش «تعادل» در بازار مبادله‌یی نیز نرخ رسمی دلار 3309 تومان، پوند 4262 تومان و یورو 3944 تومان اعلام شد.  در بازار طلا نیز هر اونس طلا به 1291 دلار رسید و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار با ۹۶۹ تومان رشد، ۱۲۱ هزار و ۱۸۱ تومان معامله شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز یک‌شنبه در بازار تهران با ۲ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش نسبت به روز شنبه، یک‌میلیون و ۲۲۰ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رشد، یک میلیون و ۱۹۳ هزارتومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۴ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش، ۶۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان دادوستد شد.

 

ارسال نظر