اخبار

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۵۹۱
اخبار

 انتخاب هیات‌مدیره بانک ملت برای مدت ۲ سال

با رای سهامداران در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک ملت، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره این بانک برای مدت 2سال انتخاب شدند. به گزارش«تعادل» در این جلسه که به ریاست علیرضا عسگری‌مارانی و نظارت میری، نماینده دولت و خالق نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین همچنین دبیری نورمحمد حسینی، رییس اداره کل حقوقی بانک ملت و با دستور کار انتخاب اعضای هیات‌مدیره برگزار شد پس از رای‌گیری از سهامداران حاضر در مجمع 5 عضو اصلی و 2عضو علی‌البدل هیات‌مدیره این بانک برای مدت 2سال مشخص شدند.

براساس رای‌گیری انجام شده از میان داوطلبان عضویت در هیات‌مدیره بانک ملت که تاییدیه بانک مرکزی را دریافت کرده‌اند، هادی اخلاقی‌فیض‌آثار، علیرضا لگزایی، محمد بیگدلی، حمید تاجیک و حسن روستا به عنوان اعضای اصلی و بهمن اسکندری و حسین بهاری به عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره برگزیده شدند. با این رای‌گیری، اعضای هیات‌مدیره فعلی بانک ملت برای مدت دو سال دیگر ابقا شدند و دو عضو نیز به عنوان اعضای علی‌البدل به ترکیب فعلی اضافه شدند. این گزارش حاکی است در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک ملت بیش از ۷۵درصد سهامداران حضور داشتند.

 پیام مدیرعامل بانک صنعت به‌مناسبت روز خبرنگار

علی‌اشرف افخمی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. وی در این پیام آورده است: در این دوران مهم که کشورمان درحال پشت سر گذاشتن رکود و پایه‌گذاری توسعه‌یی پایدار در ابعاد اقتصادی و اجتماعی است، نقش خبر و خبرنگاران که با اطلاع‌رسانی درست و گسترده نقش روشنی در ایجاد فضای سرشار از امید و انگیزه دارند بر کسی پوشیده نیست. در حقیقت خبرنگاران پیشگامان نستوه آگاهی و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری‌اند که با تن دادن به خطرها و از خودگذشتگی و ایثار، امواج آگاهی را در جامعه گسترش می‌دهند. ارج نهادن به این عزیزان ارزش قائل شدن برای رشد و اعتلای کشور است زیرا ماموریت نشان دادن نقاط ضعف و قوت کشور در مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی بر عهده آنان قرار دارد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیاز به چنین افراد بیدار و هوشیار دارد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی، موفقیت و سربلندی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر را در انجام مسوولیت‌های خطیرشان از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 

ارسال نظر