ارائه خدمات متنوع بانکی در سوپرمارکت‌های مالی پارسیان

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۵۴۲

عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه فرهنگ شهر شیراز گفت: بانک پارسیان جدا از ارائه خدمات پایه، برای تولید محصولات متنوع در حوزه خدمات پولی و بانکی برنامه‌ریزی کرده که در این مسیر با دراختیار داشتن زیرساخت‌های منعطف و مستحکمIT، ارتباطات جدیدی را در بسترهای غیرحضوری برای مشتریان تعریف کرده است.

خسروانی از یک اتفاق خوب در بانک پارسیان خبر داد و افزود: طی سنوات اخیر براساس سیاست‌هایی که در بانک تدوین شده و با رویکرد جدیدی که در مدیریت ارشد بانک به وجود آمده گام‌های بزرگی در جهت خروج از بنگاه‌داری و توسعه خطوط کسب‌وکار و ارائه خدمات بانکی گسترده برداشته شده است.

وی با ارزیابی عملکرد موفق شرکت بیمه پارسیان گفت: شرکت بیمه پارسیان یکی از بزرگ‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های بیمه در سطح کشور است که با ارائه خدمات متنوع در حوزه بیمه‌یی رضایت‌خاطر مشتریان را فراهم آورده و جایگاه این شرکت در صنعت بیمه طی سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است.

معاون اجرایی بانک پارسیان درمورد جایگاه خدمات ارزی این بانک نیز تصریح کرد: بزرگ‌ترین شبکه کارگزاری بین بانک‌های کشور متعلق به بانک پارسیان است که این ویژگی و زیرساخت‌های بانک پارسیان در دوران تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران، امکان ورود کالا به کشور را فراهم کرده بود و بخش عمده‌یی از واردات به واسطه کریدورهای ایجادی ازسوی بانک پارسیان انجام می‌شد. به‌طوری که با گشایش اعتبار چندین میلیارد دلاری، سهم قابل‌توجهی در تحقق اهداف اقتصادی دولت داشته‌ایم. همچنین صرافی بانک پارسیان نهادی تواناست که با نقل و انتقال ارز به اقصا نقاط دنیا با نرخ‌های ترجیحی کمک زیادی به اقتصاد ایران و صنعت و تولید و بازرگانی کشور کرده است.

 خسروانی با اشاره به عملکرد شرکت‌های لیزینگ و تامین سرمایه پارسیان نیز گفت: به گواهی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، شرکت‌های لیزینگ پارسیان و تامین سرمایه لوتوس، در بسیاری از شاخص‌ها جایگاه تراز اول را کسب کرده و از طریق شرکت‌های تامین سرمایه به ارائه خدمات در سرویس‌های مشترک بازار پول و سرمایه اقدام کرده است. ضمنا در همین رابطه قصد داریم فعالیت‌های‌مان را در حوزه خدمات غیرحضوری توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سرویس‌های IT بانکی کشور است گسترش دهیم زیرا معتقدیم که این موارد جز با اعتماد مشتریان حاصل نخواهد شد.

وی افزود: در حوزه اعتباری نیز برنامه‌های جدیدی در بانک پارسیان اجرا خواهد شد و در این رابطه، از ابتدای سال 96 معاونت جدیدی تحت عنوان معاونت بانکداری شرکتی راه‌اندازی شده که ارائه سرویس به کمپانی‌های بزرگ در قالب سوپرمارکت‌های مالی را تعریف کرده و فاز اول آن راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود که به سرعت آن را به اتمام برسانیم و ارائه خدمات متنوع را در سوپرمارکت‌های مالی بانک پارسیان به مشتریان خود ارائه دهیم.

 

ارسال نظر