اخبار

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۷۸۹

پرداخت تا 100 میلیون تومان به سپرده‌گذاران ثامن الحجج

بانک پارسیان در فراخوان خود به سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار درحال تسویه ثامن‌الحجج اعلام کرد، بازپرداخت وجوه تا سقف مبلغ 100میلیون تومان از روز سه‌شنبه 20تیر 96 آغاز می‌شود.

به گزارش«تعادل» بانک پارسیان در این اطلاعیه اعلام کرد: در اجرای دستور بانک مرکزی به آگاهی می‌رساند همزمان با فرا رسیدن موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ارائه شده توسط بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، بازپرداخت وجوه فرم مزبور تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال از روز سه‌شنبه مورخ 20تیر 96 انجام خواهد شد.

بدین منظور تمامی اشخاص دارای «فرم درخواست» می‌توانند در سررسید تعیین شده در فرم و پس از آن با در دست داشتن اصل فرم و مدارک شناسایی معتبر مطابق با ساعت‌های کاری شعب بانک پارسیان به شعبه اولیه صادرکننده «فرم درخواست» مراجعه نمایند.

بیمه البرز تندیس طلایی گرفت

شرکت بیمه البرز به خاطر اقدامات موثر در حفظ کرامت مصرف‌کننده و عملی کردن فرهنگ استفاده از کالا و خدمات ایرانی موفق به دریافت تندیس طلایی و لوح قدردانی حمایت از تولید و خدمات داخلی در «کنفرانس ملی ساخت ایران» شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز در این کنفرانس که با حضور مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، الهام امین‌زاده دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، دکتر رحمتی مشاور ریاست‌جمهوری، حمیدرضا فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی و غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، امیرساسان ترابی‌زاده، ‌معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بیمه البرز به نمایندگی از سوی مدیرعامل این شرکت نشان طلایی و لوح قدردانی حمایت از تولید و خدمات داخلی را دریافت کرد.  بنابر این گزارش همچنین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، الهام امین‌زاده دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی و دکتر رحمتی مشاور ریاست‌جمهوری از نمایشگاه جانبی نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران و غرفه شرکت بیمه البرز در این نمایشگاه بازدید کردند و با انواع خدمات بیمه‌یی بیمه البرز آشنا شدند.

این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در راستای ارائه بهترین خدمات بیمه‌یی به هموطنان و حمایت از نوآوری در خدمات ملی طی 5 سال گذشته دو طرح نوین بیمه امیدآفرین(جبران هزینه‌های درمان سرطان) و بیمه تولد(جبران هزینه‌های درمان ناباروری) را ابداع و به طور انحصاری عرضه کرده است.

همچنین این شرکت براساس اعلام ریاست‌جمهوری با رعایت اصل حفظ کرامت مشتری توانسته است طی 9سال متوالی رتبه اول مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع را بین بانک‌‌ها و بیمه‌ها و دو سال متوالی بین تمام دستگاه‌های دولتی و عمومی کسب کند.

دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان طی دو سال متوالی 1394و 1395 و دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده طی 3سال 88 و 91و 93 از وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت از دیگر دستاوردهای شرکت بیمه البرز در سال‌های اخیر است.

رشد 4500 تومانی سکه طرح جدید

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز دوشنبه 19 تیر96 با ۴۵۵۰تومان رشد، یک میلیون و ۲۱۱هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش «تعادل» هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر یک‌میلیون و ۱۷۷هزار تومان معامله شد. همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز ۶۴۴هزار و ۵۰۰ تومان در بازار آزاد معامله شد که رشد ۳ هزار تومانی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با 2هزار تومان کاهش به ۳۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و هر قطعه سکه گرمی نیز بدون تغییر ۲۵۰ هزار تومان است.  بر پایه این گزارش، اونس جهانی به 1207دلار کاهش یافته و روند نزولی دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۳۱تومان افت نسبت به روز یک‌شنبه ۱۱۳هزار و ۴۵۹ تومان ارزش‌گذاری شد. صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار امریکا را با ۳تومان کاهش نسبت به روز قبل ۳هزار و ۷۸۶تومان فروختند. همچنین قیمت هر یورو با یک تومان کاهش به ۴هزار و ۳۵۳تومان رسید و هر پوند انگلیس نیز با ۲تومان افت ۴هزار و ۸۸۳تومان معامله شد.

انتقال ٧ تعاونی به کاسپین کامل شد

در جریان انجام امور تصفیه برای ارزیابی دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی‌های زیرمجموعه کاسپین، تازه‌ترین اخبار از آن حکایت دارد که تمامی امور مربوطه به پایان رسیده و این 7 تعاونی به طور کامل به کاسپین منتقل شدند.  به گزارش ایسنا، شکل‌گیری موسسه اعتباری کاسپین و صدور مجوز برای آن در پایان سال ۱۳۹۴ با تجمیع 8 تعاونی که پیش از آن انحلال آنها اعلام شده بود، همراه شد.

 «فرشتگان، الزهرا مشهد، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، بدر توس مشهد، پیوند، امید جلیل گرگان و عام کشاورزان مازندران8 تعاونی بودند که در مجموعه‌یی تحت عنوان کاسپین گرد آمده و بانک مرکزی مجوز فعالیت را برای این موسسه صادر کرد اما قرار بود تا در ادامه هیات‌مدیره کاسپین امور مربوط به این تعاونی‌ها را انجام داده و به عبارتی آنها را ساماندهی کند.  بر این اساس باید کاسپین امور مربوط به تصفیه، ارزیابی و نقل و انتقال دارایی‌های 8 تعاونی زیرمجموعه را انجام می‌داد و بعد از اتمام آن به طور کامل کلیه امور آنها به این موسسه منتقل می‌شد و از آن به بعد بود که تمامی مشتریان تعاونی‌های 8 گانه جزو سپرده‌گذاران موسسه مجاز کاسپین محسوب شده و دفترچه‌ها و حساب آنها تغییر پیدا می‌کرد.

 

ارسال نظر