اخبار

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۳۵

افزایش نرخ طلا در بازار جهانی

در آخرین روز کاری بازار قبل از عید فطر 4تیرماه 96 نیز دلار همانند روز قبل 3756 تومان، یورو با 10 تومان افزایش 4290تومان، پوند با رشد 4تومانی 4863تومان و درهم بدون تغییر 1027تومان به فروش رسید.

به گزارش «تعادل» در بازار طلا، روز گذشته 6 تیرماه 96 هر اونس در بازار جهانی با 5 دلار افزایش به بالای 1251 دلار رسیده و به دنبال تحولات اخیر در بازار نفت، نرخ طلا در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که امروز نرخ انواع طلا و سکه در بازار ایران نیز به‌طور نسبی افزایش داشته باشد.

 روز یک‌شنبه سکه طرح جدید یک‌میلیون و 213 هزار تومان، طرح قدیم یک‌میلیون و 177هزار تومان و ربع سکه 376هزار تومان فروخته شد که قیمت هیچ یک تغییر نداشت، اما نیم سکه با هزار تومان افزایش 646 هزار تومان، سکه گرمی با همان میزان رشد 252هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با رشد 34 تومانی 115 هزار و 525 تومان فروخته شد.

آیین‌نامه بازاریابی آنلاین بیمه‌ای بررسی شد

آیین‌نامه بازاریابی محصولات بیمه به صورت آنلاین و بدون مراجعه مستقیم در کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکا بررسی شد.

به گزارش سندیکای بیمه‌گران، کاهش هزینه‌های بیمه‌گری و ایجاد شرایط مناسب و آسان جهت استفاده از خدمات بیمه‌یی توسط بیمه‌گذاران و مشتریان از طریق سرویس‌های آنلاین از اهداف پیش‌بینی شده در تنظیم آیین‌نامه فوق‌الذکر است که از طرف بیمه مرکزی پیشنهاد شده است.

در این جلسه رعایت حقوق گروهی ذی‌نفعان و جلوگیری از ایجاد چالش‌های جدید اجتماعی و حرفه‌یی اخذ تصمیم جامع و مناسب مورد تاکید اعضا قرار گرفت و مقرر شد از کارشناسان فنی رشته‌های مربوطه بیمه برای بررسی بیشتر دعوت به‌عمل‌ آید.

 

 

ارسال نظر