پاسداری از انقلاب جغرافیا نمی‌شناسد

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۲:۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۸۷۴۵۱

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پاسداری از هرچه که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود به ویژه موضوعاتی که خبیثان عالم علیه انقلاب انجام می‌دهند، جزو واجبات سپاه پاسداران است.

سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به در پیش رو بودن روز پاسدار گفت: از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر امام این بود که پاسدارانی بر مبنای تعالیم اسلام پرورش دهد تا بتواند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری کند. خدا را شکر چهل و چهارمین سال است وارد آن شدیم و پاسداران عزیز در این چهل و چند سال توانستند به میزان قابل قبول، پاسداری را انجام دهند و در تکالیف خود موفق شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان ما و شیطان بزرگ و امریکا و هم پیمانان او با خصومتی که با جبهه انقلاب اسلامی دارند به وجود دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی که مانع پیروزی و برتری آنها نسبت شده است اعتراف می‌کنند، که اول ولایت فقیه و دیگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آن را با صراحت اذعان می‌کنند.

وی یادآور شد: گاهی خدا این اعترافات را از زبان آنها برقرار می‌کند تا تمام دنیا از زبان دشمنان اسلامی موفقیت‌های انقلاب اسلامی را ببینند و بفهمند. مقام امریکایی گفت ما در هر جای منطقه حضور پیدا کردیم قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بود. به این دلیل است که پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می‌شناسد و نه موضوع.

فدوی تصریح کرد: پاسداری از هر موضوعی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود خاصه موضوعاتی که خبیثان عالم علیه انقلاب اسلامی انجام می‌دهند، جزو واجبات سپاه پاسداران است و خدا را شکر در تمام این ۴۳ سال همین امر هم محقق شده است.

وی تاکید کرد: چیزی از دفاع از حرم در سوریه نگذشته است. همه پاسدارانی که در سوریه حضور پیدا کردند نیروهای جوانی بودند که گذشته را ندیده بودند اما به دنبال آن بودند که آنچه امام به سپاه توصیه کرده بودند در عمل انجام دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در طول تاریخ، اتحادی که اکنون دشمنان علیه اسلام دارند بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: با این حال حتی نمی‌توانند یک پیروزی را علیه انقلاب اسلامی نام ببرند ولی ما می‌توانیم بگوییم در همه توطئه‌هایی که آنها علیه ما برقرار کرده‌اند پیروز شده‌ایم.

فدوی یادآور شد: زمانی در روزهای اول جنگ در خرمشهر با دشمن می‌جنگیدیم اما خیلی سریع دلدادگان انقلاب اسلامی خارج از خاک‌های ایران با دشمنان جنگیدند و این توسعه ادامه دارد و در دوردست‌هایی که نفس انقلاب به آنها خورده است، هم عینا مثل ما عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در یمن همه جبهه کفر با مظلومان یمن می‌جنگند ولی جز شکست نصیبی نداشته‌اند، تصریح کرد: الان نزدیک ورود به هفتمین سال جنگ همه مستکبرین با یمن هستیم ولی آنها هرروز شکست خورده‌اند و این یک قاعده قرآنی است که اگر برای انجام کارتان اصرار داشته باشید، این خداوند متعال است که نتیجه را رقم می‌زند.

وی گفت: شکست‌های دشمنان ما علنی شده به‌طوری که همه دنیا و رسانه‌ها فهمیدند و با همه توانمندی‌های رسانه‌ای نتوانستند این شکست‎‌ها را بپوشانند. وقتی در قسمت سختِ اقدامات دشمن علیه ما، به قواعد خداوند و تکالیفمان عمل کردیم، خداوند هم بهترین نتایج را رقم زده است.

فدوی تاکید کرد: در همه مواردی که انقلاب و کشور با آن مواجه می‌شود پاسداران انقلاب به مثابه خدمتگزارترین افراد پای کار می‌روند و مهم نیست این کار چه باشد، از سیل، زلزله، تا کرونا و هر موضوعی که کشور و انقلاب با آن مواجه می‌شود پاسداری از انقلاب اسلامی توسط پاسداران یک فرض است و باید انجام شود.

 

ارسال نظر