اخبار

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۲:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۸۳۳۸۵

باقری: پیش‌ از پایان ماه نوامبر مذاکرات را شروع می‌کنیم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: توافق کردیم پیش‌ از پایان ماه نوامبر مذاکرات را شروع کنیم.

به گزارش ایسنا، علی باقری در صفحه توییتر خود با اشاره به دیدارش با هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام در این ارتباط نوشت: «‌گفت‌وگویی جدی و سازنده با انریکه مورا در مورد عناصر ضروری مذاکرات موفق داشتم. توافق کردیم‌ پیش‌ از پایان ماه نوامبر مذاکرات را شروع کنیم. تاریخ دقیق هفته بعد اعلام خواهد شد.»

ایران به آژانس:

 اطلاعات محرمانه ما را منتشر کنید در تعاملات خود بازنگری می‎کنیم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت:« آژانس اطلاعات جزیی و ریزِ اقدامات فنی هسته‎ای ایران را به‌طور مداوم منتشر می‎کند، درصورتی‌‎که مشابه این اتفاق درخصوص دیگر کشورها اتفاق نمی‎افتد. آژانس باید اطلاعات را به‌طور کلی منتشر کند.

ارزش این اطلاعات عمدتا تجاری است و به این دلیل که فنی است، نباید در اختیار دیگران قرار گیرد. آژانس حتی نامه‎های محرمانه ما به مدیرکل را هم در اختیار رسانه‎ها قرار می‎هد. باید جلوی این اتفاقات گرفته شود. اگر این وضعیت ادامه یابد، در تعامل خود با آژانس بازنگری می‎کنیم. البته کار پادمانی آژانس انجام می‎شود.»

شبکه  جاسوسی در  وزارت  نفت را  باید  جدی گرفت

هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در توییتی نوشت: ‌لو دادن کشتی‌های نفتکش در شرایط دور زدن تحریم‌ها، حمله به مرکز مدیریت سوخت کشور و حواشی متعددی که برای پرسنل زحمتکش وزارت نفت رخ می‌دهد، بیانگر این است که شبکه جاسوسی در وزارت نفت را ‌باید جدی گرفت، شاید تهدیدات بالاتری در  راه باشد.

هزینه توسعه مناطق آزاد  را نباید بومی‌های  مناطق  بدهند

سعید محمد بر لزوم اهمیت معیشت مردم تاکید و اظهار کرد: مناطق آزاد کشور با هدف رونق اقتصادی، تولید و صادرات ایجاد شده و نباید بهای آن را مردم بومی این مناطق پرداخت کنند.وی تصریح کرد: توجه به معیشت مردم در اجرای هر گونه طرح اقتصادی باید از اولویت‌های نخست مسوولان باشد و ضروری است این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند. مشاور رییس‌جمهور در خصوص قراردادهای پیمانکاری که با معیشت جامعه کارگری ارتباط مستقیم دارد، اشاره کرد و افزود: احداث خانه‌های پیش ساخته در قالب BOT با جدیت تمام در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

 

ارسال نظر