اخبار

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۴۲۳

وصول ۸  میلیارد تومان طلب شستا از فدراسیون فوتبال

شرکت شستا تاکنون حدود ۸۰ میلیارد ریال از طلب‌های خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس بلژیکی سرمربی سابق تیم ملی، ۲ میلیون یورو از شرکت شستا که زیر مجموعه تامین اجتماعی بود، دریافت کرد و متعهد شد این مبلغ را در فروردین ماه به این شرکت پرداخت کند. درحالی که حدود ۴ ماه از فرصت قانونی فدراسیون فوتبال گذشته بود، شرکت شستا تصمیم به توقیف اموال فدراسیون فوتبال گرفت. حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر توقیف اموال فدراسیون فوتبال توسط شستا، اظهار کرد: این خبر تایید است. حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال توسط شستا گرفته شده است. وی افزود: تا این لحظه ۸ میلیارد تومان از طلب خود را از فدراسیون فوتبال بابت پرداخت حقوق ویلموتس وصول کرده ایم و پیگیر آن هستیم مابقی بدهی خودمان را از فدراسیون دریافت کنیم.

فعالسازی  نسل پنجم    بدون  زیرساخت زیانبار است

فعالسازی نسل پنجم اینترنت بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای کشور زیانبار است. علیرضا آل داوود، کارشناس فضای مجازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کاهش سرعت اینترنت همراه در کشور طبیعی است. در حال حاضر در دوران کرونا و پساکرونا و موج دوم و سوم این بیماری به سر می‌بریم، در چنین شرایطی که مصرف اینترنت روی پهنای باند افزایش می‌یابد قطعا اینترنت کند می‌شود. زیاد شدن اپراتور‌های کشور باعث رقابتی‌تر شدن ارایه خدمات نسل آینده مثل اینترنت اشیا و فناوری ۵G می‌شود.الزاماتی مانند پیوست فناوری، پیوست فرهنگی و پیوست امنیتی برای راه‌اندازی فناوری ۵G در کشور ضروری است. مردم در حال حاضر امکان خریدن دستگاه‌هایی که بتواند از فناوری ۵G پشتیبانی کند را ندارند.بر اساس بررسی‌های انجام شده یکی از ارزان‌ترین تلفن همراهی که از یک برند‌ کره‌ای است و می‌تواند از این فناوری پشتیبانی کند با قیمت ۳۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط کرونا در مهرماه، تعیین تکلیف می‌شود. البته برای برگزاری بخش‌هایی از این جشنواره به صورت آنلاین برنامه‌ریزی صورت گرفته است. وی افزود: اجرای پروژه بزرگ شهید سلیمانی هم سرعت گرفته است و اکنون علاوه بر اینکه پل قد کشیده، پیشرفت طول و عرض آن نیز مشهود است. همچنین از پل آفتاب تا قهجاورستان هم آزادسازی شده و پل از سمت قهجاورستان هم در حال ساخت است.  شهردار اصفهان گفت: پل قهجاورستان آرزوی 20 ساله مردم بود و اکنون تا بهاران را آزاد کردیم. برای وجب به وجب این آزادسازی‌ها با مردم توافق شده است که حجم آن دو هزار و 600 متر طول در 75 متر عرض پل است که اکنون در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.

شهردار اصفهان در مورد رفع دغدغه این شهروند تصریح کرد: این بحث با مشارکت همگانی شهروندان از جمله موتورسواران و خودروسواران باید حل شود اما حق ساکنان، مقدم است و استفاده از هیچ حقی نباید موجب تضییع حقوق دیگری شود چراکه آنها دایما ساکن هستند و ما موقت از اینجا استفاده می‌کنیم. وی افزود: دسترسی باغ پرندگان از ورودی ضلع جنوبی و از مسیر پل وحید است اما تابلوهای هدایتی برای مردم وجود دارد و باید از تردد غیرمجاز جلوگیری شود. نمی‌گویم با مردم مقابله شود بلکه باید تعامل فرهنگی ایجاد شود و در حال حاضر دادستانی، نیروی انتظامی و شهرداری به این مساله ورود پیدا کرده‌اند و توافقاتی صورت گرفته تا از هشت شب تا دو بامداد ناژوان تحت کنترل بیشتر باشد تا نظم برقرار شود.  همچنین در هشتمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» ارایه خدمات الکترونیک سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان برای پرداخت هوشمند کرایه تاکسی از طریق  QR code و اپلیکیشن اصکیف با پوشش هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر اصفهان، به‌طور رسمی، آغاز شد. رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در این برنامه آنلاین با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان برای رفاه بیشتر مردم برنامه‌ها و اقدامات ویژه‌ای را تعریف کرده است، ‌اظهار کرد: این افتخار امروز برای سازمان تاکسیرانی وجود دارد که سطح بالاتری از خدمات فرهنگی، اجتماعی و ... را ارایه می‌کند و نظرات مردم نیز گویای همین مطلب است که خدمات به شکلی بسیار بهتر، آسان‌تر و روان‌تر در حال ارایه است.  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز در ادامه این برنامه با بیان اینکه 9500 خودرو تاکسی در سطح شهر اصفهان وجود دارد که می‌تواند شامل این پروژه شود، اظهار کرد: اولویت ما در اجرای این پروژه با تاکسی‌های زرد رنگ پلاک «ت» است و تاکنون هزار تاکسی برای اجرای این طرح آماده شده‌اند، برای اجرای این پروژه چند واحد حمل و نقلی کنار یکدیگر قرار گرفتند، در ابتدا مصوبات لازم از شورای شهر گرفته شد و در نهایت به اجرای این پروژه رسیدیم.

 

 

ارسال نظر